خبرهای داغ:
معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

سمینار آموزشی کیفیت توان در شبکه‌های توزیع در همدان برگزار شد

معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری سمینار آموزشی کیفیت توان در شبکه‌های توزیع به همت معاونت مهندسی و تحقیقات در شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۹۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

سمینار آموزشی کیفیت توان در شبکه‌های توزیع در همدان برگزار شدوحید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: رسالت شرکت توزیع برق استان جلب رضایت مشترکین با رساندن انرژی الکتریکی مطمئن بر اساس استانداردها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزرات نیرو است.

وی افزود: با توجه به وسیع بودن شبکه قدرت، همواره مشترکین در شبکه توزیع تحت تاثیرتغییرات دامنه ولتاژ از قبیل افت یا افزایش، فلیکر، نوسان و قطعی می‌شوند که خرابی و یا عملکرد نادرست تجهیزات مصرف‌کنندگان را به دنبال دارد.

معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت:  با توجه به اهمیت کیفیت توان در شبکه‌های توزیع، سمیناری در این زمینه با حضور بیش از 50 نفر از مدیران و کارشناسان و ناظرین واحدهای اجرائی و ستادی در بخش طرح و توسعه در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به بند 19 پیشنهاد برنامه عملیاتی فنی و مهندسی در سال جاری مبنی بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین در این بخش و لزوم ارتقا سطح علمی کارشناسان شاغل در آن، تاکنون سه سمینار تخصصی برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات