۵۰۰ بیمار در گتوند رایگان معاینه شدند

بیش از ۵۰۰ بیمار مناطق محروم شهرستان گتوند روز جمعه به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به صورت رایگان از سوی پزشکان متخصص و فوق تخصص معاینه شده و تحت درمان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۰۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در گفت و گو با بسیج نیوز بیان کرد: شصت و ششمین مرحله اعزام اکیپ پزشکی به شهرستان گتوند در قالب "طرح شهید رهنمون" با تخصص های چشم پزشکی،سونوگرافی، جراحی، اطفال، گوش، حلق و بینی، غدد،اورولوژی، روانشناسی و مغز، اعصاب و قلب روز جمعه انجام شد.
یاور شاه ولی ادامه داد: در این طرح ضمن ارائه دارو به بیماران، پزشکان با تجهیزات کافی به مردم خدمت رسانی کردند و برخی بیماران در صورت نیاز برای ادامه درمان به بیمارستان اهواز معرفی شدند.
وی گفت:این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز، ناحیه مقاومت بسیج گتوند، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش ،فرمانداری گتوند و دانشگاه علوم پزشکی دزفول اجرا شد، ضمن اینکه نحوه پذیرش بیماران به صورت شناسایی و غربالگری از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند و تحویل کارت به آنان پیش از اجرای طرح انجام شد.
طرح اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناطق محروم با عنوان "طرح رهنمون" برای ویزیت و معاینه رایگان به مناطق محروم استان در حال اجرا است.

ارسال نظرات