اخطار فرماندار دلفان به تخریب کنندگان نامزدهای انتخاباتی ؛ امنیت خط قرمز ماست

کمیته امنیت ستاد انتخابات و ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات فعال شده اند و جرائم انتخاباتی را رصد می کنند.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۵۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانداردلفان گفت : با فعال شدن کمیته امنیتی و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با توهین کنندگان به نامزدهای انتخابات در فضای مجازی برخورد قانونی می شود.

 

حشمت بهمنی گفته است :منکر نقد و انتقاد سازنده نیستیم و از آن استقبال می کنیم اما اگر عده ای به بهانه انتخابات فضای انتخاباتی را ناامن کنند قابل قبول نیست.

 

بهمنی گفت : امنیت خط قرمز ماست و کسانی که بخواهند بصورت عمدی و سهوی در فضای حقیقی و مجازی باعت تشویش اذهان عمومی شوند و سلامت انتخابات را به خطر بیندازند مجرم شناخته می شوند و با آنان برخورد جدی می شود.

 

بهمنی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای محرومیت زدایی در این منطقه ، اقدامات چشمگیری انجام داده است و به سبب عمق محرومیت بجامانده از رژیم ستم برخی محرومیت ها وجود داشته باشد. 

 

وی تاکید کرد :نباید به بهانه انتخابات با سیاه نمایی دستاوردهای نظام اسلامی و دولت را به کلی زیر سئوال برد چون نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاتر از جناح بندی های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی است.

 

نماینده عالی دولت تاکید کرد :نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه دلفان و سلسله و طرفداران آنان باید از وعده ها و شعارهای که قابل تحقق نیست و موجب بدبینی مردم به نظام و دولت می شود پرهیز نمایند.

 

بهمنی افزود: مدیران همچنین باید از هر گونه اقدام و رفتار که شائبه طرفداری یا رودرویی با نامزدی را ایجاد می کند پرهیز نمایند در غیر این صورت با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات