حجت الاسلام رضایی:

پیامبراکرم(ص)مظهر وحدت اسلامی است/ آمادگی نیروها برای دفاع از کشور امری ضروری است

مسئول تعلیم تربیت سپاه محلات در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس گفت: حضرت محمد (ص) مظهر وحدت اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۰۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛حجت الاسلام رضایی مسئول تعلیم تربیت ناحیه مقاومت بسیج محلات ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های پیروان و منتظران ظهور می‌توان به خدمت به مردم، ترک گناه، دین‌داری و دعا برای فرج اشاره کرد.

وی در ادامه به آغاز هفته وحدت اشاره کرد و افزود: دشمنان از همه توان خود برای ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان استفاده می‌کنند و در این راه طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

رضایی با تاکید بر لزوم هوشیاری مسلمانان در مقابل دسیسه های استکبار جهانی، تصریح کرد: باید در راستای تحکیم وحدت و همبستگی گام برداریم و دشمنان را در دستیابی به خواسته‌هایشان ناکام بگذاریم.

رضایی بااشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس گفت:تقویت بنیه دفاعی و آمادگی رزمی دستور خداوند متعال در قرآن کریم است که می‌فرماید خود را آماده کنید و ساز و برگ نظامی برای دفع تجاوز به کار گیرید. 

وی گفت: آمادگی نیروها برای دفاع از کشور امری ضروری است و باید تلاش شود و مقابل زیاده‌خواهانی که برای سلب آزادی و اختیار انسان در تلاش هستند، روزبه‌روز افزایش یابد.

رضایی همچنین اظهار داشت: بسیجیان پرصلابت و با اقتدار ایران اسلامی امروز باید بتوانند در برنامه‌ای قوی و منسجم، اوج توانمندی و قدرت خود را به همه جهانیان نشان دهند.

ارسال نظرات