خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری 40 عنوان برنامه شاخص طی هفته بسیج در شهرستان همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در این هفته 40 عنوان برنامه شاخص و400 ریز برنامه در هفته بسیج پیش‌بینی شده است که در شهرستان همدان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۰۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

برگزاری 40 عنوان برنامه شاخص طی هفته بسیج در شهرستان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: شعار محوری هفته بسیج «40 سال خدمت، جهاد و شهادت» است.

وی با بیان اینکه در این هفته 40 عنوان برنامه شاخص و400 ریز برنامه در هفته بسیج پیش‌بینی شده است، افزود: اولین برنامه در جوار شهید گمنام به همت بسیج ادارت برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: همچنین امروز عطرافشانی مزار شهدا به همت بسیجیان و مسئولین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 80 سرکشی از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است، ادامه داد: برگزاری یک هزار و 200 نفر حلقه صالحین و نشست‌هایی با موضوع «گفتمان بسیج» و «بیانیه گام دوم انقلاب» اجرا می‌شود و هر پایگاه یک برنامه شاخص در هفته برگزار می‌کند.

بقایی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج همایش تجلیل از فرماندهان 40 سال گذشته است، گفت: همچنین دوره آموزش مربیان صالحین برای 80 نفر در دوره دو روزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه خدمات‌رسانی مشاوره و خدمات اجتماعی در 6 روز و در 6 نقطه برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری 40 نشست بصیرتی در مساجد ادارات و مدارس در سطح شهرستان با موضوع «بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان به برگزاری 29 یادواره شهدا در طول هفته بسیج به همت بسیجیان اشاره و عنوان کرد: نواختن زنگ مقاومت و ایثار نیز از برنامه‌های این هفته است که به همت آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 در مدارس به صدا درمی‌آید.

وی گفت: برگزاری 40 مورد میز خدمت نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده است که اولین میز در حسینیه امام خمینی(ره) و مابقی در مساجد برپا می‌شود.

بقایی برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب، افتتاح 14صندوق قرض‌الحسنه به همت بسیج محلات، مسابقه کتابخوانی در رده‌های بسیج، همایش پیاده‌روی بسیجیان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و آشنایی با مبانی دفاع مقدس برای دانش آموزان در باغ موزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.

وی ادامه داد: در این ایام حضور 8 هزار دانش آموز به نیت 8 هزار شهید استان همدان در دوره آموزش سواد رسانه‌ای برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم آموزش و پرورش ناحیه 1و2 را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: دیدار فعالان بسیج و نخبگان با امام جمعه در چهارمین روز از هفته بسبج بعد از نماز مغرب و عشا اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: اصلی‌ترین برنامه هفته بسیج اجتماع 10هزار نفری بسیجیان است که ساعت 9 صبح در ورزشگاه انقلاب با عنوان «بسیج لشگر انقلاب» برگزار می‌شود.

بقایی ابراز داشت: بازدید رایگان عموم شهروندان از باغ موزه دفاع مقدس در 5 آذر و ارائه خدمات و ویزیت رایگان در دو درمانگاه شهید شکری موحد و فارابی نیز در این هفته برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری دعای ندبه  درمساجد و حضور حلقه‌های صالحین در میقات صالحین در حسینیه امام خمینی(ره)، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی هشت مورد نمایشگاه توسط پایگاه‌های مقاومت از قبیل اقتصاد مقاومتی، هنری و... از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین سنگرها برای فرزندان بسیج است، اظهار داشت: اگر امروز محل امنی برای فرزندان خود می‌خواهید بسیج محل امن و امنیت است؛ اگر محلی برای ارتقاء علمی، روحیه ورزشی و... در بین فرزندان شما باشد بسیج است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات