فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار خانواده های شهدا گفت:

شهدا با نثار جان خود افتخاری جاودانه برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند

سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در دیدار مسئولین با خانواده شهدا بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بیش از 90 درصد شهدا بسیجی بودند ,شهدا با نثار جان خود افتخاری جاودانه برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند
کد خبر: ۹۱۹۱۹۲۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه، سرهنگ حجت اله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در دیدار مسئولین با خانواده شهدا بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بیش از 90 درصد شهدا بسیجی بودند ، شهدابانثارجان خود افتخاری جاودانه برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: در روز اول هفته بسیج با نام " "قصد تجدید بیعت با آرمان شهدا داریم و در دیدار با خانواده شهدا اعلام می کنیم که همیشه به یاد شهدا هستیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه نیز در این دیدارها گفت: بسیج مظهر شهادت ، ایثار و فداکاری برای کشور است و چهل سالگی این شجره طیبه را تبریک می گویم.
وی افزود: یار و یاور بودن حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) لیاقتی بسیار می خواهد که شهدا به این افتخار رسیدند.

اقبال برادر شهید نیز گفت : امیدواریم به عنوان نماینده خانواده شهدا بتوانیم در گام دوم انقلاب همراه مردم در پیشبرد اهداف انقلاب باشیم .
وی افزود: خانواده شهدا از میان همین مردم ولایی هستند و حاضر هستند هر جا لازم باشد در عرصه دفاع از انقلاب پا در میدان بگذارند.

مسئولین شهرستان با خانواده شهدای والامقام محسن اقبال، عباس کارگر و سید رضا ابراهیمی دیدار کردند.

 

ارسال نظرات