بسیجیان توانستند چشم فتنه را کور کنند /بسیج الگوی ایستادگی و مقاومت

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فتنه دشمنان در سالها اخیر در کشور ایران افزود:بسیجیان ما توانستند چشم فتنه را کور کنند .
کد خبر: ۹۱۹۱۹۷۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، یادواره شهدای شهرستان چگنی در اولین روز از هفته بسیج به نام" بسیج مقاومت ایثار شهادت" باحضور ۱۶۰خانواده شهید برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج با گرامیداشت یادواره شهدا اظهار داشت:مراسمی با نورانیت و معنویت به مناسبت آغاز هفته بسیج و یادواره شهدای ۱۶۵ شهید شهرستان چگنی که این شهدا با قامتی پرورش یافته اند و به کمال انسانیت دست یافته اند.

 

وی هفته بسیج را هفته رشادت، قوت و قدرت دانست و افزود:هفته بسیج یعنی بسیج متعلق به آحاد مردم است چرا که رهبر عظیم الشان انقلاب افتخار می کند که یک بسیجی است و قطعا سعادت بزرگی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بسیج را مایه افتخار امت اسلامی دانست و افزود:بسیج در چهل سالگی انقلاب خوش درخشید و علت خوشنامی بسیج در جان نثاری بسیج است؛آنکه از جان بگذرد محبوب است و جان نثاری آن خیلی مهم است .

 

آیت الله میر عمادی افزود:خداوند در قرآن کریم در مورد حضرت علی(ع)آیات متعددی دارد که به ابعاد شخصیتی امیرالمومنین اشاره شده است، مهمترین و بالاترین افتخاری که نصیب حضرت علی(ع)شده همین جان نثاری است و شیعیان جهان اسلام به حضرت علی(ع) افتخار می کنند.

 

وی گفت:در ۵ آذرماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که امام بزرگوار دستور تشکیل بسیج را دادند؛بسیج با جان نثاری آغاز شد و کسانی که توسط منافقین ترور شدند در دهه شصت شهدای ترور بسیجی بوده اند.

 

وی تصریح کرد:بیشترین شهدای ما همین بسیجیان بوده اند که در همین شهرستان چگنی ۱۶۵ شهید و ۲۵ آزاده را تقدیم اسلام کرده است .

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در رابطه با چهل سالگی بسیج افزود:در دوران بعد از دفاع مقدس؛ دوران سازندگی بسیج الگوی خدمت است که خدمت به مناطق محروم در بسیج سازندگی مایه افتخار است .

 

 

وی خاطر نشان کرد:شهدای ما از مقام حیات جاودانه و از مقام شفاعت برخوردارند هر شهید از خانواده خودش هفتاد نفر را شفاعت می کند ؛شهدای ما مقام قربت الی الله دارند.

 

وی در ادامه باتوجه به فتنه دشمنان در سالها اخیر در کشور ایران افزود:بسیجیان ما توانستند چشم فتنه را کور کنند .

 

وی باتوجه به آشوب در ایام اخیر افزود:وقتی که ماجرای مدیریت مصرف سوخت به میان آمد عده ای اعتراض داشتند و عده ای از اشرار دشمنان خط گرفتند که در این بین بسیجیان ماوحشت به دل اشرار انداختند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد:اگر بسیج الگوی ایستادگی و مقاومت است به خاطر جان نثاری است و به همین جهت بسیجیان مورد عنایت الهی قرار میگیرند،چرا که بسیج هر چه داشته است بر طبق اخلاص بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات