فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عباس‌آباد:

یکی از اهداف تشکیل بسیج حراست از هویت انقلاب بود/ هفته بسیج در عباس آباد با ۱۵۰ برنامه متنوع

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عباس‌آباد اعلام کرد که بیش از ۱۵۰ برنامه با شعار «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۹۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مهرداد ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عباس‌آباد در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج گفت که بسیج توانست به خوبی نقش خود را در روند انقلاب اسلامی ایفا کند.

ابراهیم پور مناسب ترین تعریف برای بسیج  را مردمی بودن آن خواند و ادامه داد: که ماموریت های انقلاب و جهان اسلام برعهده بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه بسیج افزود که همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ و تفکر بسیجی بیشتر در جامعه نهادینه شود.

ابراهیم پور یکی از خاصیت های بسیج را فعالیت در تمام سطوح جامعه اعلام و تصریح کرد که حراست از انقلاب، هویت و دستاوردهای نظام از جمله اهداف تشکیل بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  عباس آباد در ادامه از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج با شعار { بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت }در سطح شهرستان خبر داد و با تشریح برنامه ها گفت؛ برگزاری شب شعر، محافل انس با قرآن کریم، یادواره شهدا، دعای ندبه، اولین المپیاد ورزشی، تجلیل از خادمین جامعه پزشکی و خیرین، اردوهای جهادی، همایش مداحان وافتتاح مجمع الذاکرین شهرستان، افتتاح نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی، رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت، اجتماع بزرگ زینبیون، جشنواره اسوه ها، آیین تکریم از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان بسیجی، افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج، ویزیت رایگان و میز خدمت جهادی از جمله برنامه های  هفته بسیج در عباس‌آباد می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها