خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار همدان:

رمز رستگاری مدیران حمایت عملی از تفکر بسیجی است

معاون سیاسی استاندار همدان گفت: تفکر بسیجی، تفکری است که در بطن خود ایثار، گذشت، تواضع، اخلاق و صداقت را دارا است و رمز رستگاری مدیران ما در این است که از تفکر بسیجی حمایت عملی کنند.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۱۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷

رمز رستگاری مدیران حمایت عملی از  تفکر بسیجی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای 40 سال بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا و با آرزوی صحت و سلامتی برای رهبری معظم انقلاب از سپاه و همه ادارات و ارگان‌هایی که در این نمایشگاه شرکت فعال داشتند، تقدیر کرد و اظهار داشت: می‌توانیم با تفکر بسیجی آرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری را در ایران و جهان پیاده کنیم.

وی گفت: تفکر بسیجی، تفکری است که در بطن خود ایثار، گذشت، تواضع، اخلاق و صداقت را دارا است و رمز رستگاری مدیران ما در این است که از تفکر بسیجی حمایت عملی کنند.

معاون سیاسی استاندار همدان در خصوص ابتکار امام(ره) در تشکیل بسیج، تأکید کرد: امام(ره) این ابتکار را به خرج داد که اگر بسیج را ابداع و تشکیل نمی‌داد و تفکر بسیج در جامعه ایجاد نمی‌شد امکان نداشت این راه پرفراز و نشیب را با موفقیت طی کنیم.

وی تصریح کرد: بسیجیان نشان دادند که در تمام عرصه‌ها آماده جانفشانی هستند؛ اگر اعضای شورای تأمین همدان توانستند به بهترین شکل ممکن توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند همراهی خوب مردم بسیجی استان همدان بود.

آزادبخت با بیان اینکه ما سرداران بزرگی چون سردار همدانی را داریم، افزود: ما با تفکر بسیجی 8 هزار شهید را تقدیم کردیم و اعتقاد داریم اگر موفقیتی به دست می‌آوریم مدیون تفکر بسیج است و برای ادامه راه به این تفکر نیاز داریم.

وی ابراز داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم به ما توانی دهد که با تفکر بسیجی راه امام(ره) را با تبعیت از مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

در پایان این مراسم از سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات