با حضور فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام؛

افتتاح خانه محروم در شهر بن

همزمان با هفته بسيج ، وبا حضور سردار اكبری فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، یک باب خانه محروم در شهر بن افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۹۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرگزاري بسيج از استان چهارمحال و بختياري، با تلاش گروه هاي جهادي و به همت سپاه ناحيه بن، يك باب منزل مسكوني به مساحت 60 متر مربع، با اعتباري بالغ بر 70ميليون تومان در محله جانبازان شهر بن ساخته شد و با حضور مسئولين افتتاح گردید.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام در آيين افتتاح اين طرح گفت: بسيج به تاسي از فرمان ولايت هميشه آماده است تا در عرصه هاي مختلف ايفاي نقش نمايد، كه يكي از مهمترين اولويت هاي آن محروميت زدايي و كمك به اقشار كم درآمد است.

سردار علی محمد اکبری افزود: در همين راستا بسيجيان تمام تلاش خود را به كار مي بندند كه بتوانند گوشه اي از مشكلات مردم را حل نموده و با همت والاي خود در تسكين آلام مردم ايفاي نقش نمايند.

سردار اكبري ادامه داد: ما وظيفه خود مي دانيم كه به محرومان و مستضعفان كمك كنيم و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد، كه نمونه عيني آن در طرح هاي اجرا شده توسط بسيجيان قابل مشاهده است.

لازم به ذكر است؛ در سال جاري ساخت و مرمت 70 پروژه عمراني در شهرستان بن توسط بسيج سازندگي در حال اجراست، كه 20 مورد آن تكميل شده و به خانواده هاي نيازمند تحويل داده شده است و 50 مورد آن تا پايان سال تكميل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار