به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

نشست اجرای طرح"همیاری با بازرسین اصناف وبازار"

رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور ،ضرورت اجرای طرح "همیاری با بازرسین اصناف وبازار" بعد ازاجرای طرح مدیریت سوخت را بویژه در تهران بیان داشت و نکات ضروری را اعلام نمود.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۵۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

 به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج؛ نشست  راهکارهای اجرای طرح  "همیاران" نظارت وبازرسی بر اصناف و بازار استان تهران در سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی با حضور رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران،برخی از روسای اتحادیه های صنفی تهران و هیئت رییسه اتاق اصناف تهران برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور ،ضرورت  اجرای طرح "همیاری با بازرسین اصناف وبازار" بعد ازاجرای طرح مدیریت سوخت را بویژه در تهران بیان داشت و نکات ضروری را اعلام نمود.


وی افزود:بسیج در همه مقاطع انقلاب تکیه گاه مردم به ویژه اصناف و بازاریان محترم بوده و باید این تکیه گاه و قداست حفظ شود بنابراین باید دقت لازم صورت گیرد تا خدای ناکرده در جریان بازرسی ها به کسی اجحاف و ظلم نشود.

در ادامه ی این نشست آقای مهندس صادقی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران با اشاره به ضرورت اجرای طرح "همیاران" نظارت بر اصناف و بازار افزود:

 بسیار خرسندیم در زمینه نظارت، بسیج اصناف خودجوش و با همان روحیه و مجاهدت دوران دفاع مقدس ورود کرده است .این همکاری و هم افزایی نتایج ارزشمندی را برای ملت در پی خواهد داشت.

وی افزود:در پی افزایش بهای بنزین در کشور و پس از تاکیدات مقام معظم رهبری برای کنترل بازار، سازمان صمت استان تهران با در نظر گرفتن تمام ظرفیت بر بازار اشراف دارد و خوشبختانه تاکنون هم بازار کنترل شده به مردم خدمات عرضه می شود و مشکل خاصی نیست.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران ابراز داشت: نفس افزایش قیمت بنزین یک تاثیر روانی بر بازار خواهد داشت و طبیعی است اما هدف ما کنترل فضای موجود است.

صادقی ابراز داشت: نیروهای بسیج اصناف پس از معرفی، از سوی سازمان آموزش های لازم را خواهند دید و پس از ارزیابی و برنامه ریزی برای نظارت بر صنوف مختلف اعزام خواهند شد.

نگاه ما در این مسئله می بایست بسیار هوشمندانه باشد و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی بسیج اصناف درکنار نیروی انسانی دستگاه های اجرایی وسازمان صنعت،معدن وتجارت در دستور کار ماست.

  مهندس صادقی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران در پایان افزود : متن طرح شامل نکات بارز و ارزشمندی است که جای هیچ نگرانی را برای ما باقی نمی گذارد و تاکید ما این است که این کار با قوت صورت گیرد.

در انتهای نشست هیئت رییسه اتاق اصناف تهران،نماینده  بسیج اصناف استان تهران و رییس اتاق اصناف تهران و تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی و تولیدی تهران نظرات و پیشنهادات  خود را برای اجرای هرچه بهتر طرح "همیاران" ارائه کردند و همفکری و همکاری با بسیج اصناف تاکید داشتند.

 نشست اجرای طرحنشست اجرای طرح

 

نشست اجرای طرح

نشست اجرای طرحنشست اجرای طرح

نشست اجرای طرح

ارسال نظرات