همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان قروه در سالن ۹ دی سپاه پاسداران برگزار شد + تصاویر

همزمان با آخرین روز از هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان قروه در سالن ۹ دی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۲۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز و همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین مراسم ویژه‌ای با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهرستان قروه در سالن ۹ دی سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا محمد رضا مومنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه طی سخنانی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با روشن بینی در ۵ آذرماه سال ۵۸ دستور به تاسیس سازمان بسیج مستضعفین دادند و بسیج نقش اصلی خود را در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی به خوبی نشان داد.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است افزود: بسیج نهادی است تحت فرماندهی مقام معظم رهبری که هدف ان نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن و جهاد در راه خداوند و گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان است.


وی ادامه داد: بسیج در معنای لغوی نیز به معنای آمادگی و حضور است و ما می‌بینیم که بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری پرشور دارد و ۴۰ سال عظمت و عزت ما مدیون حضور بسیجیان در تمامی صحنه‌ها است.


فرمانده سپاه قروه به سخنان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص بسیج اشاره نمود و خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در خصوص بسیج می‌فرمایند بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های آن اذان رشادت و شهادت سر می‌دهند.


مومنی ادامه داد: امام (ره) همواره بر خلوص بسیجیان غبطه می‌خوردند و همیشه دعا می‌کردند که با بسیجیان خود محشور شوند و این نشان دهنده عظمت بسیج است.


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نیز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و این بیانگر اهمیت بسیج و اجرای برنامه‌های هفته بسیج است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار