خبرهای داغ:
گفتگو با نخبه بسیجی در اردل؛

تعلیم و تربیت و روحیه انقلابی دشمن شکن است

نخبه بسیجی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: پیشبرد اهداف عالیه بسیج در پرتو تعلیم و تربیت نیروهای جوان و با انگیزه انقلابی محقق می شود.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ نخبه بسیجی شهرستان اردل ، مهندس امین سلیمانی در گفتگو خبرنگار بسیج بیان کرد: بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی در پرتو تعلیم و تربیت نیرو های جوان و با انگیزه انقلابی در عرصه های مختلف انقلاب حضوری حماسی، فعال و موثر دارد.

سلیمانی در ادامه گفت:باکمک نخبگان علمی بسیج می توان با جذب جوانان به بسیجی در تمامی زمینه ها از جمله: اقتصادی، سیاسی، نو آوری و به روز رسانی تمامی عرصه ها مطابق با شرایط روز دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

نخبه بسیجی ادامه داد : بسیجیان در جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) و نیز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش مضاعف دارند.

سلیمانی در پایان با عنوان اینکه تعلیم و تربیت و روحیه انقلابی دشمن شکن است گفت: با شناسایی نخبگان بسیجی و انجام آموزش لازم و بکارگیری در عرصه های مختلف انقلاب ضمن تحقق فرمان ولی امر مسلمین جهان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دشمنان در تحریم ها بیش از پیش ناکام خواهند ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار