خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

امنیت پایدار امروز را مدیون بسیج و بسیجیان هستیم

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ما امروز امنیت پایدار را مدیون بسیج و بسیجیان هستیم و افتخار می‌کنیم که خادم بسیجیان هستیم.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۵۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

امنیت پایدار امروز را مدیون بسیج و بسیجیان هستیمسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان اظهار داشت: هفته بسیج یادآور اخلاص، رشادت، عقلانیت، بصیرت، صلابت، شجاعت، ولایت‌مداری، دیانت و وطن دوستی است که برای آن خون‌های زیادی در کشورها تقدیم شده است.

وی افزود: امسال ۴۰ سال از آن فرمان تاریخی حضرت امام(ره) می‌گذرد که این شجره طیبه را بنا گذاشت و سال به سال تنومندتر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: برکت خون شهدا باعث شده که الگویی که مردم ایران، بسیجیان عزیز و دلاورمردان ایرانی در بسیج ایجاد کردند جهانی شده است و امروز این الگو در اقصی نقاط ملل اسلامی و مستضعفین جهان به عنوان یک الگوی کارآمد برای دفاع همه جانبه به کار می‌رود.

وی ادامه داد: شاید روزهای اولی که امام راحل این شجره طیبه را بنا نهادند بیشتر مباحث نظامی و دفاع از کیان انقلاب اسلامی مدنظر بود اما امروز مشاهده می‌کنیم که بسیج در همه عرصه‌ها حضور حداکثری و مقبول دارد.

بقایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمود بسیج لشگر انقلاب است، هرجای انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد بسیج و بسیجیان حضور دارند، گفت: بسیج تنها متعلق به یک سازمان نیست، یک روز در عرصه‌های اجتماعی، روز دیگر در عرصه‌های فرهنگی و بار دیگر در عرصه‌های خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی، عرصه‌های امنیتی و نظامی هر جایی در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی نیاز داشته بسیج و بسیجیان پیش قراول بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ما به عنوان خادم بسیجیان باید دست‌بوس این عزیزان باشیم، گفت: در چند روز گذشته که دشمن عنود ما و اغتشاشگران طرحی برای ناامن کردن کشور ما طراحی کرده بودند باز بسیجیان بودند که حضور پیدا کردند و عرصه را از آنها گرفتند و ما امروز امنیت پایدار را مدیون بسیج و بسیجیان هستیم و افتخار می‌کنیم که خادم بسیجیان هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه همه مسئولین در سطح شهرستان به این افتخار می‌کنند و همراه و همدل کمک می‌کنند که روز به روز بتوانیم این تجربه موفق را با صلابت بیشتری حفظ و فراگیرتر کنیم، تصریح کرد: اگر لازم باشد بسیج در عرصه درمانی و خدمات‌رسانی ورود پیدا می‌کند و در بلاهای طبیعی و غیر طبیعی بسیج ایفای نقش می‌کند و ما باید این عرصه را روز به روز توسعه دهیم.

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا گفت: راه شهدای عزیز ما راه ولایتمداری است و ما باید در همه عرصه‌ها با همت بسیجیان ولایت‌مداری و فرامین رهبر معظم انقلاب را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات