همزمان با هفته بسیج؛

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در فارسان

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان فارسان در مدرسه بهشت آیین شهر فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۶۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان فارسان با حضور پرشور دانش آموزان و مسئولان در مدرسه بهشت آیین شهر فارسان برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه بهشت آیین گفت: انسان الهی-اجتماعی که از دانشگاه دفاع مقدس بیرون می ­آید، گم­شده زندگی امروز ماست.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، افزود: آسیب­ها و مشکلات اجتماعی جامعه کنونی ریشه در کمبودهای اخلاقی و معنوی دارد.

وی ادامه دارد:  اکنون باید گفت محور اصلی کمبودها اخلاقی و روحانی، خودخواهی و ترجیح منافع فردی بر منافع جمعی است. پیگیری منافع فردی البته در اصل ایرادی ندارد، اما زمانی مشکل­ ساز می­ شود که فرد از فرصت­ ها و امکانات عمومی در جهت کسب منافع فردی خود استفاده می­ کند و هیچ نگاهی به دیگری ندارد.

 یزدانی در ادامه عنوان کرد: پیشرفت های کشور در بخش های مختلف مرهون تفکر بسیجی آحاد مردم حاضر در صحنه است. یعنی عنصر خودباور بسیج، عامل پیشران کشور است، اگر چه نام و نشانی از او در فهرست نهاد بسیج ثبت نشده باشد.

وی تصریح کرد:  اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و آن کشور در مسیر پیشرفت قدم برخواهد داشت و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

ارسال نظرات