پیشکسوت بسیجی دوران دفاع مقدس:

همه باید در راستای توسعه وترویج فرهنگ وتفکر بسیجی در جامعه تلاش کنیم

پیشکسوت بسیجی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون نیروی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان بوده و هفته بسیج فرصت مغتنمی برای معرفی نقش بسیج به عنوان نهاد مردمی واثرگذاراست باید همه اقشار مردم با دستاوردهای بسیج آشنا شوند تا در توسعه و ترویج این فرهنگ تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۹۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

رضاحسینی در گفتگو با خبرنگاربسیج؛ به نقش سازنده این نهاد مردمی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور بسیج در همه عرصه‌های دفاعی، اقتصادی، فرهنگی، سازندگی این نهاد را به یکی از موثرترین و کارآمد‌ترین نهاد‌های مردمی در کشور تبدیل کرده است.

 

حسینی با اشاره به اینکه بسیج با آموزش‌های دفاعی و مهارت‌های خود، در تعمیق امنیت جمهوری اسلامی ایران نقش به‌سزایی را ایفا کرده است و در برابر تهدیدات دشمنان به مثابه سدی محکم ایستاده است افزود:امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جان‌فشانی شهداء و در کنار آن تفکر بسیجی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

 

وی ادامه داد: دشمن در طول انقلاب اسلامی نقشه‌های فراوانی برای شکست نظام جمهوری اسلامی کشیده و فتنه‌های داخلی و خارجی بسیاری علیه نظام و ملت ما طراحی کرده است که به فضل خدا، بصیرت مردم و هدایت‌های به موقع مقام معظم رهبری همه آن‌ها با شکست مواجه شد.

 

وی به آشوب‌های ایجاد شده اخیر و سال‌های قبل اشاره کرد و افزود: آمریکا برای از بین بردن نظام اسلامی فتنه ۸۸ و فتنه‌های قبل از آن را طراحی کرد اما مردم ما هوشیارانه و با یکپارچگی نقشه‌های شوم را نقش بر آب کردند.

 

وی افزود: چهلمین سالگرد تاسیس بسیج با صدور بیانیه گام دوم رهبر انقلاب مصادف است؛ این بیانیه یک سند راهبردی برای تکمیل موفقیت‌ها و کامیابی‌ها است و بسیج خود را آماده می‌کند تا با محوریت نوجوانان و جوانان تلاش‌هایی را در به منصه ظهور رساندن بیانیه گام دوم انجام دهد.

 

وی حفظ روحیه بسیجیان در همه شرایط را ضروری خواند و گفت: بسیجیان باید با خودسازی خود را برای گام دوم انقلاب که مهمتر از گام اول آن است آماده سازند تا بتوانند همچنان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار