خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

بسیج کلید وحدت و پیروزی در کشور است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: بسیج شاه کلید وحدت و پیروزی در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۴۹۹۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در جمع طلاب بسیجی مدارس علمیه امام خمینی(ره) و الزهرا(س) این شهرستان، اظهار کرد: بسیج از برکات انقلاب اسلامی به شمار می آید و هرکجا که نیاز بوده، این شجره طیبه در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب  به وظیفه ذاتی خود که همان خدمت به آحاد مردم است، گام برداشته است.

وی با این عنوان که روحیه انقلابی‌گری باید در بسیج حفظ شود، ادامه داد: معنای روحیه‌ی انقلابی‌گری این است که یک انسان انقلابی شجاع، اهل اقدام و عمل، اهل ابتکار و بن بست شکنی است و از هیچ کس نمی‌ترسد و به راه انقلاب اسلامی امیدوار است و با توکل به خدا به سمت آینده‌ای روشن حرکت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود کادرسازی برای نظام را یکی از اهداف بسیج دانست و گفت: بسیج که یک نهاد برخواسته از ذات انقلاب است می‌تواند در کنار حوزه افرادی را برای نظام آماده کند که در این عرصه بتوانند کارهای جدی انجام بدهند.

این مسوول به حوادث اخیر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: طلاب حوزه های علمیه در این شرایط خاص وظیفه حساسی دارند، چرا که باید بصیرت افزایی کرده و مردم را نسبت به دسیسه های شیطانی دشمن آگاه سازند.

رستمی افزود: اگر طلاب ما به روز بوده و نسبت به مسایل سیاسی روز آشنایی و آگاهی کامل داشته باشند و بتوانند منویات رهبری را به زبان خود مردم واکاوی کنند مردم زودتر از قبل، خط خود را از آشوبگران جدا خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات