خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء:

بسیج در مسیر دفاع از مکتب و شریعت گام برمی‌دارد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء گفت: بسیج در تبعیت از رهبر معظم انقلاب برای دفاع از مکتب و شریعت گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۱۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت‌الاسلام احمد جلیلی در جمع بسیجیان طرح امنيت شمال استان در مركز آموزشی حر خوی، اظهار کرد: بسیجیان آگاه، بابصیرت و هوشیار در راستای دفاع از مکتب و شریعت گام برمی‌دارند.

وی تقوا و بصیرت را از ویژگی‌های مهم فرد بسیجی عنوان کرد و افزود: کسانی که دارای تفکر و ویژگی بسیجی باشند می‌توانند علم انقلاب را حمل کنند.

جلیلی بسیجی بودن را افتخار و ارزش بیان کرد و اظهار داشت: این بسیج است که توانسته با حضور و نقش آفرینی در تمامی صحنه ها، انقلاب را سرپا نگه داشته و آن را 40 ساله کند و در مورد خدمات این نهاد مقدس، ما هر چه بگوییم باز هم کم است.

وی با اشاره به نقش مهم بسیجیان در برقراری امنیت و آرامش کشور، ابراز داشت: دشمنان نمی‌توانند اقتدار و ابهت ایران اسلامی را نظاره کنند لذا با یک سری برنامه‌های از پیش تعیین شده مردم را به سمت فتنه و اغتشاش تحریک می‌کنند چرا که با این ترفند می‌خواهند مسوولین و نیروهای مسلح را در داخل کشور مشغول سازند و بدین طریق مرزها را بی‌ثبات کنند.

این مسوول گفت: اما دشمنان همیشه در برابر تدبیر رهبری، وحدت و ایمان مردم شکسته خورده‌اند چرا که مردم ما ولایمتدار و انقلابی هستند و به راحتی انقلاب اسلامی را به دست نیاوردند که به راحتی از کنار دشمنان آن عبور کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات