طی حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

حجت الاسلام علی غفوری به عنوان امام جمعه ریحان شهرزرند معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،با حضور جعفری ریس سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان و مسولان شهرستانی حجت الاسلام غفوری به عنوان امام جمعه جدید ریحان شهر زرندمعرفی واززحمات 12ساله حجت الاسلام مجتهدی تقدیر شد .
کد خبر: ۹۱۹۵۶۷۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
حجت الاسلام غفوری امام جمعه ریحان شهرزرند شد

طی حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور علی غفوری به عنوان امام جمعه ریحان شهر معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، با حضور سید محمد جعفری ریس دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان و امام جمعه زرند و فرماندار زرند و مسولان شهرستانی و محلی برگزار شد. حجت الاسلام علی غفوری به عنوان امام جمعه جدید ریحان شهر معرفی و از زحمات ۱۲ ساله حجت الاسلام علی اکبر مجتهدی قدردانی شد.

سید محمد جعفری گفت: مسئولان باید به فکر مردم باشند و رسیدگی به مشکلات مردم، بیان خواسته‌های آنان و تلاش برای حل مشکلات را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

وی افزود: امامان جمعه باید در مسیر جریان سازی فرهنگی برای حفظ نظام و انقلاب باشند، چون اصلی‌ترین مطالبه مردم امروز در جامعه مطالبه فضای سالم فرهنگی و تربیتی است.

امام جمعه جدید ریحان شهر گفت: ائمه جماعت‌ها تلاش کنیم، پنجره‌های دلمان را باز کنیم و الان نوبت به این رسیده به دیگران گرما بخشی داشته باشیم.

وی افزود: ولایت فقیه با قدرت و تدبر مثال زدنی در مقابل دشمنان نظام اسلامی ایستاده است و نقشه‌های آن‌ها را افشا می‌کند.
وی یاداور شد:خداراشکر می‌کنم بابت لطفی که خداوند متعال به این کشور داشته و جنگ بزرگی را پشت سر گذاشتیم.
وی اشاره کرد:ایران مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده است.

وی بیان داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت و غیرت مثال زدنی در این حوادث، فتنه و نقشه شوم دشمنان نظام را خنثی کردند.
وی تاکید کرد: هرچه بیشتر درجامعه به مبانی اسلامی پایبند باشیم به نتیجه می‌رسیم و تخطی از این آرمان‌ها و ارزش‌ها ما را با مشکل روبه رو کرده است.

وی ادامه داد: با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و اطاعت پذیری مردم انقلابی ایران از معظم له آتش فتنه عوامل استکبارجهانی در حوادث اخیر کشور خاموش و موجب رسوایی آمریکا و اذنابش شد.

غفوری تصریح کرد: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری دارند، اما به درستی می‌دانند چگونه اعتراض کرده و مطالبه خود را بیان کنند.


                                                                                                                                                  خبرنگار: ایمان ترکزاده
ارسال نظرات