فرمانده سپاه کردستان:

از بین بردن محور مقاومت مهم‌ترین هدف و خواسته دشمنان است

فرمانده سپاه کردستان گفت: مهم‌ترین هدف و خواسته دشمنان از بین بردن محور مقاومت و شعله ور ساختن فتنه در کشور‌های اسلامی بخصوص ایران است نباید اجازه دهیم، غربی‌ها در بین مردم دوگانگی و تفرقه ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۰۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره سراسری اسوه «تجلیل از پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر مسجدمحور استان کردستان» که در مسجد کافیه خانم سنندج برگزار شد اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ پایگاه‌های بسیج با مساجد بسیار مهم است، زیرا هسته و پایگاه اولیه شکل‌گیری انقلاب مساجد بودند.

حسینی خاطرنشان کرد: حضور پایگاه‌ها در مساجد می‌تواند محل رجوع مردم برای حل مشکلاتشان باشد که نتیجه آن ایجاد یک جامعه امن و با ثبات است.

وی افزود: پایگاه‌های بسیج موظف هستند تا همه فعالیت‌های خود را در مساجد انجام دهند و به این صورت با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند.

سردار حسینی بیان داشت: اگر پایگاه‌ها بتواند به صورت فعال و موفق عمل کنند دیگر شاهد وجود ناهنجاری‌ها و جذب جوانان به گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری نخواهیم بود.


فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: پایگاه‌ها در مسجد باید جایی برای از بین رفتن ناهنجاری‌ها و ترویج اخلاق و رفتار کریمه باشد.


وی افزود: پایگاه‌های بسیج در محلات باید مانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولین عمل کنند تا مردم بتوانند از این ظرفیت برای بیان و رفع مشکلاتشان استفاده کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: غرب در تلاش است که خرده فرهنگ‌های جامعه ما را محو سازد و به جای آن فرهنگ غربی را بر جامعه ما غالب کند.

وی بیان کرد: ذهن جوانان مانند کاغذ سفیدی است که که هرچه بر آن بنویسیم نقش می‌بندد و پایگاه‌های ما در این باره وظیفه دارند تا مانند یک نقاش ماهر نقش دین و اسلام را بر روی این اذهان نقاشی کنند.

فرمانده سپاه کردستان درپایان اظهار داشت: وظیفه مسئولین کشور و دولت خدمت شبانه‌روزی به مردم و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات