فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

توصیه شهداء، پناه بردن به سنگر مسجد برای در امان ماندن از آسیب های دشمن است

سالاری گفت: اگر بخواهیم از آسیب های سهمگین و زهرآلود دشمن هیچ مصون بمانیم پناه بردن به سنگر مسجد است و این بهترین جایگاه برای مصون سازی بچه های ماست.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۵۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اولین یادواره شهدای گمنام دهستان آبنما و خراجی رودان اظهار کرد: در هر محفلی که حضور پیدا می کنیم از سوی شهدا دعوت شدیم و قطعا خود شهدا لیست می گیرند کاری که برای شهدا انجام شود دلی هست و یقین بدانید شهدا خودشان زمینه جبران را فراهم می کنند شهدایی که قدشان خمید و در خون غلتیدند تا ما راست قامت و محکم در مقابل استکبار بایستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: شهدای که هرچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و بعضا گمنام، خودشان را به خداوند متعال وصل کردند آیه قرآن است که می فرمایند هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند کشته شدند و تمام شد بلکه اینها زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند.

سالاری با بیان اینکه یکی از برکات زنده بودن شهدا همین برگزاری یادواره شهدا است، ادامه داد: باید فراموش نکنیم که تمسال شهدا زینت بخش محافل و مجالس ماست به جوانان ونوجوانان عزیز توصیه می کنم وصیت نامه های شهدا را بخوانند خیلی درس ها بزرگی می گیریم نقاط مشترک وصیت نامه شهدا را پیدا کنیم اولین توصیه شهدا دعوت به امر امامت است.

وی اضافه کرد: امروز آن چیزی که بر همه ما واجب و لازم است و مورد تاکید شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم است تبعیت محض از ولایت است رمز موفقیت این انقلاب و نظام در همین است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: اگر ولایت حضرت آقا و این ستون و عمود خیمه نظام نبود سال های سال و ده ها بار این نظام متلاشی شده بود وکشورهای اطراف ما این برکت ولایت فقیه را ندارند که دچار اینچنین وضعیتی هستند.

سالاری با بیان اینکه توصیه بعدی شهدا حفظ حجاب است، اظهار کرد: مادران عزیز جامعه اسلامی باید فرزندانی زهرایی و زینبی تربیت کنند که ان شاالله این عفاف فاطمی و حجاب زینبی که خون های زیادی از شهدا تقدیم شده حفظ شود.

وی افزود: یکی دیگر ازتاکیدات شهدا  پر کردن مساجد است امروز اگر بخواهیم از آسیب های سهمگین و زهرآلود دشمن هیچ مصون بمانیم پناه بردن به سنگر مسجد است و این بهترین جایگاه برای مصون سازی بچه های ماست.

فرمانده سپاه هرمزگان با اشاره به اینکه بعضی ها به دنبال حذف کردن نام شهدا از کوچه و خیابان خود هستند، ادامه داد: فراموش کردند که اگر شهدا نبودند به فرمایش حضرت آقا، باید با این داعشی ها در کوچه پس کوچه های خودمان درگیر می شدیم.

سالاری یادآور شد: اگر نبودند شهدا عزیز مدافع حرم قطعا وضعیت کشور ما اینجور نبود با همه مشکلات و کمبودهایی که داریم ولی الحمدالله از برکت خون شهدا امروز امنیت ما برقرار است.

وی خاطرنشان کرد:مردم پای این انقلاب و نظام ایستادند و تابع ولایت فقیه هستند و قدردان مسئولانی هستند که به نوعی خدمت گزاری می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار