کاهش گشت‌‌های نظارت بر اراضی پس از گرانی بنزین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با گران شدن قیمت بنزین شاهد این هستیم که تعداد گشت‌های دستگاه‌های نظارتی کاهش پیدا کرده و همین امر موجب سو استفاده متخلفان از این فرصت شده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۹۲۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  لرستان، عبدالرضا بازدار امروز در جلسه کارگروه ویژه هماهنگی و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت در کشور با بیان اینکه متاسفانه افرادی که دارای روابطی در سیستم اداری کشور هستند اقدام به این گونه تخلفات می‌کنند.اظهار داشت: بحث تغییر کاربری در اراضی کشاورزی یکی از مهمترین مشکلات کشور است،  حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی از وظایف اصلی جهاد کشاورزی است اما متاسفانه امروزه با توجه به رشد سریع جمعیت در این زمینه مشکلاتی به وجود آمده است.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: با گران شدن قیمت بنزین شاهد این هستیم که تعداد گشت‌های دستگاه‌های نظارتی کاهش پیدا کرده و همین امر موجب سو استفاده متخلفان از این  فرصت شده است.

بازدار با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته بیش از 62 تخریب اماکن که تغییر کاربری یافته‌اند را انجام داده‌ایم، تصریح کرد: این اتفاق بیشتر در مناطق سردسیری استان رخ می‌دهد. 

وی با عنوان کردن این موضوع که پیشگیری مهم‌تر از برخورد با این تخلف است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 470 پرونده قضایی در حوزه تغییر کاربری در سیستم قضایی استان جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات