خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس و مودت پاسداران بازنشسته هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری محفل انس و مودت بازنشستگان شهرستان با حضور امام جمعه و پاسداران بازنشسته سپاه و همچنین مراسم تکریم و معارفه فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان و شهید آوینی شهرزهره بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولان محلی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۴۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

 سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بازنشستگان پاسدار بهترین نیروهایی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایمان به خدا و پیروی از امر ولایت فقیه و رهبری در مقابل دشمنان اسلام تا پای جان ایستادگی کردند که حماسه های بزرگ آفریدند.

 وی افزود: تکریم پاسداران بازنشسته از وظایف همه ماها هست و وجود این بزرگواران با تجربه هایی که دارند باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه وپیشرفت کارهای بسیج و سپاه می شود.

 

وی بابیان انتقال تجربیات پاسداران پیشکسوت بازنشسته گفت: حضور پاسداران بازنشسته درمیان جوانان پاسدار موجب انتقال تجربیات و افزایش روحیه شادی و نشاط و افزایش آمادگی در سطوح خواهد بود.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: آئین تکریم و معارفه فرمانده هان جدید حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان و شهید آوینی شهرزهره بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان به شایستگی انجام گرفت که برای این فرمانده هان جوان آرزوی موفقیت دارم .

 

وی بااشاره از تکریم و معارفه و قدردانی از زحمات فرمانده هان بیان کرد :قدردانی از زحمات فرمانده هان یک کار پسندیده و قابل به تحسین هست که در مجموعه سپاه و بسیج به شایستگی انجام می گیرد که دراین باره سه تکریم و معارفه شامل فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و شهید آوینی و پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری با حضور بسیجیان و پیشکسوتان بسیجی و رزمنده در شهرستان هندیجان برگزار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها