فرمانده پایگاه بسیج شهید سبحانی کرج در گفتگو با بسیج؛

سه شنبه های مهدوی در این پایگاه به طور مداوم برگزار می شود

فرمانده پایگاه شهید سبحانی خبر داد: در این هیئت هفتگی حدود ۳۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان این محله حضور دارند.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۸۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده پایگاه  اظهار کرد: بسیجیان و نخبگان این پایگاه در جشنواره ها و مسابقات ورزشی در سطح سپاه ناحیه امام حسین شهرستان کرج که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، رتبه های برتر کسب کردند و در مسابقات دو میدانی و شنا بسیجیان این پایگاه کسب رتبه اول را داشته اند.

وی با اشاره به اینکه ۷ حلقه فعال در این پایگاه تشکیل دادیم افزود: این پایگاه ها هر کدام به نام یک شهید مزین است و برای هر حلقه یک ویژه برنامه در طول هفته بسیج در نظر گرفتیم، این ویژه برنامه ها هر کدام در روزهای جدا برگزار شده و با استقبال خوب مردم، اهالی محل و بسیجیان روبرو بوده است.

چاقمی عنوان کرد: بسیجیان این پایگاه برنامه های سه شنبه های مهدوی را بطور جدی به مدت دو سال پیگیر هستند و برنامه های سه شنبه های مهدوی در این پایگاه و منطقه آزادگان نیز برگزار می شود.

وی در ادامه به دیگر اقدامات پایگاه بسیج شهید سبحانی حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار که دیدار از خانواده شهدا، ایثار گران، جانبازان، هیئت امنا مسجد مهدویه و تقدیر از کسبه بسیجی مسجد مهدویه اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: مراسم تقدیر و قدردانی از کسبه ای که در طول هفته یا در طول ماه در نماز های جماعت مسجد شرکت داشتند نیز برگزار شد.

فرمانده پایگاه شهید سبحانی در بخش دیگری از برگزاری هئیت محفل شاه کاظمین در یکشنبه های این پایگاه با نوای کربلایی مازیار طاولی خبر داد و یادآور شد: در این هیئت هفتگی حدود ۳۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان این محله حضور دارند.

وی تاکید کرد: تمام فعالیت های اجتماعی توسط جوانان و نوجوانان اداره می شود.

چاقمی در پایان گفت: گروه سرود سبحان نیز بعد از سه ماه تمرین فشرده اولین اجرا خود را داشتند و بزودی این گروه سرود در سطح ناحیه امام حسین (ع) اجراهای مختلفی برگزار خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها