معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور:

دشمن با دردست داشتن امپراطوری رسانه ای درصدد تغییر جای واقعیت با حقیقت است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: دشمن با دردست داشتن امپراطوری رسانه ای درصدد تغییرجای واقعیت با حقیقت است.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۴۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،با حضور « قاسم حبیب‌زاده »، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام و المسلمین « نادر حقیقی »، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، نشست بصیرت افزایی برای طلاب در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در نشست با طلاب بندرعباس بیان کرد: دشمن با در دست داشتن امپراطوری شیطانی رسانه ای به دنبال تغییر جای واقعیت با حقیقت است.

وی ادامه داد: عناصر اصلی این جنگ در آمریکا و اروپا مستقر هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب جای جلاد و شهید را تغییر دهند.

حبیب زاده با بیان اینکه روحانیت از دیرباز یکی از محل های رجوع مردم در مسائل مختلف بوده است ؛ تاکید کرد: روحانیت برای همیشه محل رجوع مردم خواهد بود 

معاون سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بخشی از علت های کاهش ایفا نقش روحانیت در بین مردم به عملکرد خود روحانیت باز می گردد لذا باید در برخی موارد بازنگری شود.

حبیب زاده خاطرنشان کرد: نمی توان انتظار داشت طلاب 10 سال از بدنه جامعه خود را دور نگه دارند و خود را در کتاب و کلاس درس منحصر کنند و بعد از رجعت به جامعه با اقبال مردم روبرو شوند.

وی تاکید کرد: طلاب برای تاثیر گذار تر شدن باید بیشتر وارد اجتماع شوند و فعالیت های خود را در جامعه افزایش بدهند.

ارسال نظرات