برگزاری نشست بصیرتی معنویت افزایی و سبک زندگی اسلامی خواهران بسیجی در سنندج

نشست بصیرتی معنویت افزایی و سبک زندگی اسلامی توسط سازمان بسیج جامعه زنان استان کردستان با حضور ۵۰ نفر از خواهران بسیجی در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۲۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان  نشست بصیرتی معنویت افزایی و سبک زندگی اسلامی توسط سازمان بسیج جامعه زنان استان کردستان با حضور ۵۰ نفر از خواهران بسیجی در سنندج برگزار شد.
 
دکتر زینب طلایی مدیر مؤسسه عالی تربیت مدرس صدیقه کبری قم در ابتدای این مراسم اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی زنان در زمینه تحکیم بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی ایرانی ـ. اسلامی، فرهنگ‌سازی در زمینه الگو‌های کارآمدسازی و پایدار خانواده‌ها، کاهش عوامل مخاطره‌آمیز و تقویت و تعمیق نقش مادری و همسری بین زنان می‌تواند جزو راهکار‌های مؤثر در زمینه تحکیم بنیان خانواده‌ها باشد.
 

وی افزود: دوستی با فرزندان، تقویت اعتقادات، توجه به نیاز‌های روحی و عاطفی، تلاش در جهت تأمین نیاز‌های مادی و معنوی، ایجاد سازگاری در محیط خانه، مراقبت والدین نسبت به اعمال و رفتار فرزندان خود، برنامه‌ریزی مناسب برای تنظیم اوقات فراغت نوجوانان و نظارت جدی والدین نسبت به دوست‌یابی فرزندان، از جمله مهم‌ترین موضوعات این نشست‌های سبک زندگی اسلامی است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات