آغاز تصویربرداری مستند تلویزیونی خبرنگارشهید جوادمددیان

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان از آغاز تصویربرداری مستند تلویزیونی خبرنگارشهید جوادمددیان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۷۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محسن لطیفی؛مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان ،سردار جهانبخش کرمی وحجت الاسلام بیگدلی ؛فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالمهدی (عج) به همراه جمعی از پاسداران ضمن حضور در منزل شهید مددیان، با قرائت فاتحه نسبت به مقام شاخص این شهید گلگون کفن ادای احترام کردند.

 

لطیفی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء در دفاع از میهن اسلامی را ضامن بیمه شدن کشورمان در طوفان حوادث دانست و گفت:امنیت وآرامش امروز کشور را مدیون مجاهدت ها ورشادت های شهدا وایثارگران هستیم.

 

وی تولید برنامه های فاخر با محوریت ایثار و شهادت را از اولویت های برنامه سازی رسانه استانی برشمرد و از آغاز تصویربرداری مستند تلویزیونی خبرنگارشهید جواد مددیان خبر داد.

 

در ادامه این دیدار سردار کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)نیزبه بیان خاطرات شیرینی از شهید مددیان در دوران دفاع مقدس پرداخت .

 

 گفتنی است شهید جواد مددیان در تاریخ هشتم مرداد ماه سال1342 در شهر زنجان و در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.

 

پس از تهاجم ارتش بعث عراق به میهن اسلامیمان، با وجود اینکه شهیدمددیان دانشجوی رشته زبان و ادبیات فارسی بود، حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را به تحصیل ترجیح داد و به عنوان عکاس و خبرنگار در مناطق عملیاتی حاضر شد.

 

 وی پس از سالها تلاش در مسیر اطلاع رسانی و ثبت معارف دفاع مقدس در تاریخ دهم مردادماه 1367 و در منطقه عملیاتی اسلام آباد غرب به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات