اعزام140 نفر از دانش آموزان چگنی به منطقه عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه چگنی با اشاره به اعزام اولین کاروان از دختران دانش‌آموزان چگنی به مناطق عملیاتی جنوب بیان کرد : ۱۴۰ نفر از دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان چگنی در قالب کاروان راهیان نور روز سه شنبه آذر به مدت ۳روز به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۳۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

سرهنگ پاسدار محمد علیزاده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان؛  از اعزام اولین گروه از دانش آموزان دبیرستانی شهرستان چگنی به اردوهای راهیان نور جنوب خبر داد و گفت: سفرهای راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن است و موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت بهتر آشنا شده و با حضور در مناطق عملیاتی از رشادت و دلاوری های شهدا الگو برداری نمایند و در مسیر کمال معنوی گام بردارند.

 وی  افزود: شهدا از نفس افتادند تا نسل‌های آینده از نفس نیفتند؛  ما امنیت امروز را مرهون خون آن دلاورمردانی هستیم که پیر و جوانشان حماسه آفریدند.

 فرمانده سپاه ناحیه چگنی با اشاره به اعزام اولین کاروان از دختران دانش‌آموزان چگنی به مناطق عملیاتی جنوب بیان کرد : ۱۴۰ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر شهرستان چگنی در قالب کاروان راهیان نور روز سه شنبه آذر به مدت ۳روز به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

 

وی افزود: زائرین در طول مدت حضور خود ، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه ، هویزه ، دهلاویه ، اروندکنار ، معراج شهداء و ... بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی با بیان اینکه برنامه های متنوعی توسط سپاه و آموزش وپرورش برای زائرین در طول این سفر معنوی برنامه ریزی ، و تلاش شده که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت برگزار و اجراء شود.

ارسال نظرات