رسالت نماینده رهبری هدایت‌گری بر اساس گفتمان انقلاب است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور گفت: نماینده رهبری پشتیبان حرکت عمومی همه خادمان ملت در استان است و این ظرفیت را باید همه قدر بدانند.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۷۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدجواد حاج علی‌ اکبری امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) به همگان به ویژه محضر منور امام زمان(عج)، اظهار کرد: امیدواریم جلسه امروز از دعا و عنایت آن حضرت بهره وافر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و تقدیر از نماینده سابق ولی‌فقیه و امام‌جمعه سابق خرم‌آباد و معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه جدید خرم‌آباد بار دیگر فرصت خوبی برای مطرح شدن نام این استان در کشور شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب برای مردم لرستان، نام این استان را قرین وفاداری، صلابت، جوانمردی، علم و معرفت و هم ستارگانی در آسمان فقاهت و مرجعیت و عالمان ربانی و هم در محور جهادت و شهادت خواند.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری بیان داشت: سوابق مجاهدت، بزرگی، وفاداری و ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است و امیدواریم خداوند تبارک و تعالی برکات مادی و معنوی خویش را بر استان نازل نماید و بلاها و گرفتاری‌ها را از مردم لرستان دور کند.

وی با بیان اینکه با عنایت رهبر انقلاب، لرستان از نماینده رهبری بهره‌مند بودند، افزود: آیت‌الله میرعمادی قریب به 12 سال منشا خدمات فراوانی در این استان بودند، ما در شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه از خدمات آیت‌الله میرعمادی به خاطر خدمات پیوسته و پر سود ایشان در این سال‌ها صمیمانه تشکر می‌کنیم و برایشان آرزوی توفیق داشته و ان‌شاءالله مجموعه خدمات در حسنات وی ثبت و از خداوند و اولیاء الهی پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی برای نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان، افزود: از میان فضلای استان انتخاب خوبی شد، رهبر معظم انقلاب این انتخاب را پسندیدند برای استان، و ان شاء الله که این انتخاب بر استان مبارک باشد.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: ویژگی‌های اخلاقی، علمی، سوابق جهادی و نگاه‌های زیبای حجت‌الاسلام شاهرخی ان‌شاءالله سرمایه خوبی برای استان خواهد شد.

وی ادامه داد: در آغاز گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام شاهرخی در جایگاه نمایندگی رهبری در لرستان، روزها و سال‌های خوبی را استان خواهد داشت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور، نعمت نماز جمعه و نعمت نماینده رهبری در استان را  بزرگ خواند و گفت: نماینده رهبری هم در جایگاه هدایت‌گری کلان استان بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی رسالت بزرگی داشته، ضمن اینکه در وحدت‌بخشی و هماهنگ‌سازی نیروها و توان‌ها برای رسیدن به آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی نیز اثرات بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری بیان داشت: نماینده رهبری پشتیبان حرکت عمومی همه خادمان ملت در استان است و این ظرفیت را باید همه قدر بدانند.

وی با تأکید بر اینکه قدرشناس نمازجمعه باشیم، افزود: نمازجمعه، فرصت قرار ایمانی مومنان به صورت هفتگی است که در مقام بندگی خداوند و هم برای پیش بردن مقاصد الهی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات