حاج محمود زندی کریم خانی، خیَر نیک اندیش مدرسه ساز:

بزرگترین خیَر امام حسین(ع) است که از همه چیز خودش گذشت

خبرگزاری بسیج: حاج محمود زندی کریم خانی، خیَر نیک اندیش مدرسه ساز، در مراسم افتتاح این آموزشگاه 20 کلاسه اش گفت: هزینه کردن پول کار بزرگی نیست، من امانتی را که خداوند در اختیارم قرار داده هزینه کردم؛ اما بزرگترین خیَر امام حسین(ع) است که از همه چیز خودش گذشت.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۱۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴

زندی کریم خانی، اظهار داشت: گذشتن از پول و ثروت خیلی ساده است، هرچند برای خیلی از افراد هم گذشتن از مال دنیا سخت است، اما گذشتن از همه هستی، کار هر کسی نیست؛ امام حسین(ع) بزرگترین خیَر است چون او از جان و مال و خانواده و حتی طفل شیرخواره خود گذشت و این بزرگ ترین درس ابا عبدالله (ع) به بشریت است و در مقابل این همه فداکاری و ایثاری که در واقعه کربلا رخ داد، کار ما ذره ای کوچک است که امیدواریم در نظر خداوند بزرگ بشمار آید.

 وی با تشریح وضعیت زندگی خود اظهار داشت: من کارگر و بسیجی ساده و خاک پای همه مردم ایران و بسیجی گوش به فرمان و مطیع امر مقام معظم رهبری هستم و تلاش می کنم ذره ای در خدمت فرهنگ و ارتقای آن در گوشه ای از خاک ایران اسلامی باشم.

  وی تصریح کرد: هدف من از ساخت این مدرسه کسب درآمد نیست چرا که راه برای کسب درآمد در حوزه های مختلف تجاری زیاد است. انگیزه من از ساخت این مدرسه، کمک به ارتقای سطح فرهنگ و تحصیلات فرزندان این خطه از میهن اسلامی است چرا که درب هر مدرسه ای که به روی بچه ها باز می شود درب یک زندان، ندامتگاه و مرکز بازپروری در کشور به روی جوانان بسته می شود.

زندی کریم خانی با مقایسه میزان شهریه مهد ها در نقاط مختلف استان تهران گفت: در شمال تهران حدود 18 میلیون تومان، در مرکز تهران 12 میلیون تومان و در شهرری حدود 5 تا 6 میلیون تومان هزینه ثبت نام از خانواده ها دریافت می کنند در حالی که ما در این مرکز یک میلیون و 500 هزار تومان شهریه دریافت می کنیم حتی از افراد نیازمند و ایتام، هیچ هزینه ای دریافت نمی کنیم. اینجا حتی مخارج خود را نمی تواند تامین کند و گاهی اوقات هزینه های جاری آن را خودم پرداخت می کنم.

 

 

ارسال نظرات