خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد

پیشرفت 60 درصدی 187 واحد مسکونی سیل‌زده در استان همدان

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از پیشرفت 60 درصدی 187 واحد مسکونی سیل‌زده در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

پیشرفت 60 درصدی 187 واحد مسکونی سیل‌زده در استان همدانسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در حاشیه افتتاح خانه‌های بازسازی شده سیل‌زدگان روستاهای اسدآباد ، اظهار کرد: سیل اخیر گریبان‌گیر برخی از مناطق استان همدان هم بود که بازسازی 500 واحد مسکونی به سپاه واگذار کردند که حدود 230 مورد از آنها به صورت مرمت و بازسازی بود که ساخته و تحویل مردم شد.

وی ادامه داد: از تعداد 500 واحد مسکونی سیل زدگان 250 واحد مسکونی نیز احداثی بود  که 187 مورد از آنها بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و امیدواریم بتوانیم آنها را کامل کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در سطح شهرستان اسدآباد هم حدود 22 واحد مسکونی در دست بازسازی است که پنج واحد از آنها به مددجویان و مردم واگذار شد.

وی گفت: بازسازی واحدهای مسکونی با مشارکت خود مردم، دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی بوده است که توانستیم در این مدت کوتاه آنها را به مددجویان و مردم تحویل دهیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در زمان افتتاح خانه های بازسازی شده آسیب دیده سیل هدایایی را نیز تقدیم این خانواده ها کرده ایم، گفت: این هدایا شامل تخته فرش، تلویزیون و پتو و پوشاک و یک سبد غذایی است که از طریق کمک های مردمی جمع‌آوری شده است.

 

ارسال نظرات