آغاز رزمایش گردان‌های بسیج در جزیره قشم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر در جزیره قشم خبر داد و گفت: حفظ و تقویت توان رزمی بسیجیان از مهمترین اهداف این رزمایش است.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۲۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر جزیره قشم صبح امروز با رمز «یا محمد رسول الله(ص)» در منطقه شاه شهید آغاز شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش 48 ساعت به طول می‌‎انجامد، افزود: آمادگی بسیجیان طی این رزمایش برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مقابله با اغتشاشات، امداد و نجات و دفاع از حوزه سرزمینی محک زده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، اعتقادی و بصیرتی محور برنامه‌های روز نخست رزمایش است.

سالاری با اشاره به برگزاری رزم شبانه در شامگاه امروز، ادامه داد: صبح فردا نیز سه عملیات ویژه دفاع از ساحل، مقابله با ناآرامی‌ها و امداد و نجات اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: دو عملیات نخست توسط گردان الی بیت المقدس منطقه سوزا و شهر قشم انجام خواهد شد و گردان کوثر نیز عهده دار ماموریت امداد و نجات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: نیروی مقاومت بسیج برای مقابله مقتدرانه با هرگونه تهاجم از سوی دشمنان داخلی و خارجی از امادگی کامل برخوردار است و این رزمایش نیز جهت حفظ و تقویت آمادگی به صورت سالانه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات