با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز؛

دوره تخصصی الفبای کار تربیتی ویژه فعالان فرهنگی در ماهدشت برگزار شد

دوره تخصصی الفبای کار تربیتی ویژه فعالان فرهنگی و تربیتی با حضور حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در محل حوزه بسیج ۵۱۷ شهید دستغیب ماهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۷۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره تخصصی الفبای کار تربیتی ویژه فعالان فرهنگی و تربیتی با حضور حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در محل حوزه بسیج ۵۱۷ شهید دستغیب ماهدشت بر گزار شد.

در این دوره که با حضور سرهنگ کوه خیل فرمانده ناحیه جوادالائمه (ع)  و بیات فرمانده حوزه بسیج ماهدشت برگزار شد ، پس از تعیین نیازها و علایق مشترک شرکت کنندگان توسط مربیان و مبلغان، اهداف کارگاه تربیتی متناسب با امکانات و توان اجرایی مربی و قابلیتهای بالقوه روحی و معنوی شرکت کنندگان تعیین می شود.

حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در این کارگاه اظهار داشت : کارگاه تربیتی، محل و موقعیتی است که در آن آموزشهای نظری و فعالیتهای عملی مربیان و مبلغان برای نوجوانان و جوانان ارائه می شود. به سخن دیگر، کارگاه تربیتی زمینه آموزش و عمل به احکام و فرایض دینی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا با راهنمایی و هدایتهای مبلغان، مربیان و نیروهای فرهنگی، زندگی سعادتمندانه را در علم و عمل بیاموزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها