بصیرت مردم خنثی کننده تمام فتنه های دشمن است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان ، باعث خنثی سازی فتنه نفوذ دشمن در دوره جدید می شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۳۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت‌افزایی به مناسبت ۹ دی که در محل تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی و نظام سلطه از انقلاب اسلامی ایران و نهضتی که امام خمینی (ره) بنیان گذاشت و امروز راهبر حکیمش مقام معظم رهبری است، به شدت کینه به دل دارد و از هر طریق به دنبال آن است که زهرش را بریزد و در برهه کنونی آن ها به طرح نفوذ در بدنه نظام امید بسته اند.

سردار حسینی گفت: طی ۴۰ سال گذشته تا امروز انقلاب بحران‌های زیادی را پشت سر گذشته است اما در هر کدام از این بحران ها نتوانسته است به این ملت ضربه وارد کند.

وی افزود: صبوری مردم، نظام و مدیریت قاطعانه رهبری با گذشت ۱۰ سال از آن حادثه آنچه را که حقیقت بود خواستار شدند لذا بازخوانی، بازبینی و بازسازی آن روزها برای ما مهم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: فتنه ۸۸ بحث اعتراض به آراء نبود بلکه نقشه ای بود که توسط دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی گرفته شده بود.

وی با گریزی به فتنه‌های اخیر و دیگر برنامه‌های ترسیم شده دشمنان علیه کشور، یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در روز چهارم آبان و چهارم دی ماه امسال طبق آخرین برنامه‌ای که تهیه و منتشر کردند در قالب گروهک‌ها، منافقین ضدانقلاب و سلطنت‌طلبان، با برنامه‌ریزی از پیش تعین شده فکر کردند مردم به خیابان‌ها می‌آیند اما نقشه آنان خنثی شد و حتی یک نفر حاضر نشد پاسخ مثبت به دشمن دهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همانطور که دشمنان بعد از انتخابات 88 برای بی اثر کردن مشارکت مردم فتنه‌ای را برپا کردند حوادث بعد از گران شدن بنزین برنامه‌ریزی دشمن برای اثرگذاری بر انتخابات پیش‌رو و کاهش مشارکت مردم است.

وی تصریح کرد: دشمن با دردست داشتن شبکه‌های ماهواره‌ای از هر دری وارد می شود تا ما انتخابات خوبی را برگزاری نکنیم و میخواهد با بدنام کردن این انقلاب چهرهای مخدوش از آن نشان دهد و با هر فتنه ای در صدد شکست آن است اما به دلیل معنویت و تشخیص به موقع مردم نقشه آنان شکست خورد و حتی یک نفر به خیابان‌ نیامد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ایران کشوری ثروتمند و با قدرت‌های برتر اقتصادی قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: با توجه به تحربم‌های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی، ایران به برکت نظام به نحو شایسته و با درایت اداره می‌شود.


سردار حسینی به جایگاه کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: خدمات نظام برجسته است لذا ما برای وجود حضور رهبری واحد، اسلام و مردمی همیشه در صحنه همواره شکر گزار این نعمات و خدوند متعال هستیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار