عصر روز گذشته انجام شد

حضور دکتر احمدی نژاد در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

احمدی نژاد گفت: سردار قاسم سلیمانی در آن مسئولیتی که بر عهده اش بود، بسیار متبحر، دقیق، کوشا و پرتلاش بود. در جنگ تحمیلی جزو فرمانده هان موفق، فداکار و طراح بود.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۳۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج،محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ،عصر روز گذشته، در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جهت عرض تسلیت به خانواده ایشان حضور یافت.

 

حضور احمدی نژاد در منزل  سردار شهید سلیمانی

 

 بنابر این گزارش، وی در حاشیه حضور در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصاحبه با خبرنگاران صداوسیما و شبکه خبر در پاسخ به اینکه "برخی معتقدند با شهادت سردار سلیمانی راه مقاومت به پایان می رسد، اینطور است واقعا؟" گفت: بنده مطالبی را در مورد سردار سلیمانی در همان پیام کوتاهی که دادم بیان کردم. راه خدا که پایان ندارد، راه خدا حرکتی در متن پیروزی است. آنهایی که باید بروند و آنهایی که در بن بست قرار دارند و آنهایی که راهی بسوی نجات ندارند، کسانی هستند که در مسیر غیرالهی حرکت می کنند.

حضور احمدی نژاد در منزل  سردار شهید سلیمانی

 

رییس جمهور سابق کشورمان افزود: حرکت عمومی هستی به سمت استقرار ارزشهای الهی و انسانی، آزادی، عدالت، کرامت، نجات همه بشریت از سلطه طاغوت ها و ظالمان و مستکبران جهانی است و این راه هر روز پرشکوهتر ادامه پیدا خواهد کرد. هر روز که می گذرد پیروانش بیشتر و بیشتر و ثابت قدمتر می شوند.

 

حضور احمدی نژاد در منزل  سردار شهید سلیمانی

وی همچنین گفت: در طول تاریخ، هزاران، بلکه میلیون ها انسان بزرگ در این راه به فیض شهادت رسیدند و بعد از هر شهادتی، راه، نورانی تر، شفاف تر و پیروانش مصمم تر شده اند و راه ادامه پیدا کرده است، این راه اصلا حرکت در متن و ناموس هستی است و تمامی ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی در آن مسئولیتی که بر عهده اش بود، بسیار متبحر، دقیق، کوشا و پرتلاش بود. در جنگ تحمیلی جزو فرمانده هان موفق، فداکار و طراح بود. بعد از جنگ هم در مسئولیت های گوناگون و مسئولیت اخیر در طراحی و مدیریت عملیات نظامی اگر نگوییم بی نظیر بود، کم نظیر بود. شبانه روز در تکاپو و تلاش بود اما رفتن او معنایش این نیست که جریان عمومی انسانی که امروز دارد بسرعت جهانی می شود، برای رسیدن به حق، عدالت و برای رسیدن به آرمانهای بزرگ انبیاء و اولیاء متوقف می شود، هرگز توقفی در این راه وجود ندارد بلکه هر حادثه ای که پیش می آید انگیزه حرکت را افزایش می دهد و گستره رهروان این حرکت را وسیع تر می کند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به اینکه "شما فکر می کنید چرا آمریکا دست به چنین اقدامی زد؟" تصریح کرد: روشن است، خودشان به صراحت اعلام می کنند، بالاخره کارهایی که سردار سلیمانی انجام داده برای آنها سنگین بوده و باید آن را بگونه ای به تصور خودشان تلافی می کردند تا توقفی را در این مسیر ایجاد کنند.

ارسال نظرات