بیانیه حشد الشعبی عراق:

همچنان در نهایت قدرت، آمادگی و انسجام هستیم

فرماندهان عملیاتی، مدیران و معاونان بسیج مردمی روز جمعه نشستی برگزار کردند و تحولاتی که عملیات ترور شهید ابو مهدی المهندس معاون رییس الحشد الشعبی به همراه داشته را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۹۲۰۷۱۶۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج،سازمان بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی)جمعه شب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این سازمان  همچنان در نهایت قدرت، آمادگی و انسجام قرار دارند.

همچنان در نهایت قدرت، آمادگی و انسجام هستیم

 

به گزارش السومریه نیوز، در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: فرماندهان عملیاتی، مدیران و معاونان بسیج مردمی روز جمعه نشستی برگزار کردند و تحولاتی که عملیات ترور شهید ابو مهدی المهندس معاون رییس الحشد الشعبی به همراه داشته را مورد بررسی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: شرکت کنندگان در این نشست، تأکید کردند که الحشد الشعبی همچنان در قدرت، آمادگی و انسجام کامل قرار دارد و شهادت برادر شهید ابو مهدی المهندس به همراه فرمانده بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی و شهدای دیگر، این انگیزه معنوی را به همه مجاهدان می دهد تا ثبات قدم در این خط داشته باشند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه هدف مجاهدان الحشد الشعبی حمایت از عراق و مردم این کشور است، تأکید شده که بسیج مردمی عراق به عنوان جزئی از نیروهای مسلح تحت امر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق است.

الحشد الشعبی همچنین از همه گروه ها و آحاد مردم عراق که در مراسم تشییع پیکر شهدای الحشد الشعبی از جنوب تا شمال کشور شرکت بوده اند، به ویژه مرجعیت دینی تشکر کرده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر، بامداد جمعه گذشته در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در واکنش به این اقدام تروریستی ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار