خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و همرزمانش در شهرستان نطنز + تصاویر

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نطنز برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا در شهرستان نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۶۵۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا در شهرستان نطنز برگزار شد.

این مراسم با حضور آحاد مردم نطنز، امام‌جمعه ،فرمانده سپاه ، رئیس بنیادشهید و رئیس شورای اسلامی شهر نطنز و فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر در مجتمع فرهنگی مذهبی مسجدامام رضا(ع) نطنز برگزار شد.

علی طیبی از هادیان سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم ضمن عرض تسلیت و محکوم کردن اقدام جنایتکارانه استکبار جهانی گفت: موضوع ترور و جنایات آمریکا و ایادی خبیث آن در هیچ معاهده بین المللی جایی ندارد و اقدام خبیث آنان و رییس جمهور دیوانه و حماقت پیشه نماد بارز زیر پا گذاشتن اصول و مقررات بین المللی و همه مؤلفه های حقوق بشری و تجاوز به خاک کشوری بیگانه و مصداق حرکت تروریستی است که موج خروشان آحاد ملت آن را محکوم کردند.

وی عنوان کرد: تنها راه چاره کشورها وحدت بین امت اسلامی برای برخورد با قدرت پوشالی استکبار جهانی است که فقط به دنبال تجاوز و غارت جهان هستند.

فرمانده سپاه نطنز نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت و بیان اینکه اقدام تروریستی و ضد انسانی آمریکای جنایتکار دور از انتظار نبود و به همه جهانیان نشان داد که دشمن بشریت است، گفت: راه این شهید سرافراز اسلام ، مصمم تر و با ثبات تر ادامه خواهد داشت و جبهه مقاومت در برابر این اقدام نابخردانه و شیطانی آمریکای جنایتکار سکوت نخواهد کرد.

خدامیان با بیان فعالیت های برون مرزی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهید والامقام علاوه بر فرمانده چیره دست یک سیاستمدار برجسته نیز بودند و محبوبیتش فقط به مرزهای ایران اسلامی ختم نمی شود بلکه به واسطه آن وحدتی که بین کشورهای همسایه ایجاد کرده بودند امروز همه جهان اسلام عزادارند.

در پایان مداح اهل بیت سیداکبرنقوی الحسینی به ذکر مصیبت حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار