نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان

دهه فجر نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان است

حجت الاسلام رستمی در مراسم یادواره شهدای بلبان آباد گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام رستمی نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان در مراسم یادواره شهدای بخش بلبان آباد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را بهترین فرصت معرفی داشته‌های انقلاب به جهانیان دانست.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر نماد اثبات اقتدار ایران اسلامی در جهان است گفت: باید از این فرصت ارزنده در مسیر بازگو کردن دستاورد‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب بهره‌مند شد.

حجت الاسلام رستمی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش‌ها بنا شده است، خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم.


وی با بیان اینکه کردستان به تعبیر رهبر معظم انقلاب سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، اظهار کرد: کردستان به راستی سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و این تعبیری که برای همیشه مانند لوحی زرینی بر تارک این استان خواهد درخشید.


حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت‌های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه‌های مختلف می‌کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه‌ها را باطل می‌کنند.



نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان امنیت و اقتدار امروز کشور از برکات ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدری دانست که در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بهترین راه را انتخاب و خود جاودانه شدند.



حجت الاسلام رستمی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور و شهرستان بیان داشت: مردم در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی باید فرد اصلح را انتخاب کنند و این مهم باید از دغدغه‌های جامعه ما باشد.


وی در ادامه افزود: مردم باید بدانند و آگاه باشند که درانتخابات باید نهایت دقت را به عمل بیاورند چرا که تنها با انتخاب فرد اصلح است که می‌توان مشکلات را از جامعه ریشه کن نمود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار