عضو ارشد حشدالشعبی مطرح کرد:

آموخته های حشدالشعبی از حاج قاسم/شهید سلیمانی را باید فرمانده مقاومت جهان

عضو ارشد حشدالشعبی عراق با اشاره به اینکه شهید سلیمانی طراح تمامی نبرد‌های آزادی‌بخش در منطقه بود، گفت: ما از این شخصیت بزرگ آموختیم که سرباز مطیع امام خامنه‌ای باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۶۱۰۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج، «ابواحمد الجابری» فرمانده السرایا عاشورا از اعضای الحشد الشعبی عراق در کنفرانس بین المللی «شهید سلیمانی، جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی»، با اشاره به مجاهدت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: «شهید سلیمانی را باید فرمانده مقاومت جهان نامید.»

آموخته های حشدالشعبی از حاج قاسم/شهید سلیمانی را باید فرمانده مقاومت جهان(کار نشود)

 

وی افزود: «یکی از ویژگی‌های شهید قاسم سلیمانی این بود که ایشان سرباز مطیع امام خامنه‌ای بودند. ایشان همیشه می‌گفتند که از صحبت‌های امام خامنه‌ای روحیه می‌گیریم و اصرار داریم بر این مسیر.»

ابواحمد الجابری گفت: «ایشان در میدان جنگ مثل شیر می‌جنگیدند، ولی با دوستان قلب رئوفی داشتند. ایشان هرگز مغرور نشدند.»

عضو ارشد الحشد الشعبی گفت: «یکی دیگر از ویژگی‌های شهید سلیمانی این بود که ایشان فکور بودند و مغز متفکری داشتند. شهید سلیمانی در حقیقت طراح تمامی نبر‌های آزادی بخش در منطقه بودند و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان را در منطقه خنثی کردند.»

فرمانده السرایا عاشورا تاکید کرد: «یکی دیگر از ویژگی‌های ایشان این بود که مسئله عراق را از دغدغه‌های اصلی خودشان قرار داده بودند، گویا خودشان عراقی بودند. ایشان در خط مقدم همراه سربازان بودند و به سربازان مقاومت روحیه می‌دادند.»

وی افزود: «پیامی که می‌خواهیم به شجاعان مقاومت جهان بگویم این است که از حاج قاسم سلیمانی آموختیم که سرباز مطیع امام خامنه‌ای باشیم.»

الجابری تصریح کرد: «از حاج قاسم آموختیم که چگونه در مسیر حسین قدم برداریم. راه حسین پیروزی یا شهادت است و سرانجام هم حاج قاسم به شهادت رسید. از ایشان آموختیم که باید دنیا را با تمام زرق و برقش ترک کنیم و بنده مخلص خدا باشیم، چنانچه وی ترک کرد.»

عضو ارشد بسیج مردمی عراق گفت: «همچنین از ایشان آموختیم که پیروزی نیازمند جانفشانی است و شهادت بزرگترین پیروزی است که می‌توانیم به آن دست یابیم. همچنین از حاج قاسم آموختیم که چگونه از اسلام دفاع کنیم.»

ابواحمد الجابری گفت: «به همین دلیل ما در مسیر خودمان باقی می‌مانیم و به خون پاک ایشان و ابومهدی المهندس وفادار می‌مانیم. ما وفادار می‌مانیم به اسلام عزیز و مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای. ما در تمام سطوح با دشمنان انسانیت خواهیم جنگید.»

وی در انتهای سخنان خود خطاب به ترامپ گفت: «حساب هایت اشتباه از آب درآمد، فکر کردی حاج قاسم را می‌کشی و به ما ضربه میزنی، ولی وجدان جهانیان را بیدار کردی و روح فداکاری را در میان ما بیدار کردی. با این کار از خون حاج قاسم هزاران حاج قاسم دیگر بیرون خواهد آمد.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار