به همت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ برگزار شد؛

اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی توسط انجمن شعر و انجمن ادبیات داستانی

اربعین سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط انجمن شعر و انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۴۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با مشارکت سازمان بسیج رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مراسم اربعین سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط انجمن شعر و انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ همراه با شعر خوانی سردار شیدایی و حضور شعرای مطرح کشوری در تالار پور سینای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این مراسم، شعرای مطرح شهرستان ادب، هنرمندان گرانقدر و خواهران فرهیخته نیز در وصف سردار سلیمانی شعر سرودند.

اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی توسط انجمن شعر و انجمن ادبیات داستانی

صمدی نیا ریاست سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده در نظر داریم آثار دریافتی مسابقه داستانک با عنوان «شوق وصال» را با حمایت سازمان حفظ آثار به چاپ برسانیم که در این طرح، ۳۰۰ اثر به دبیرخانه سازمان ارسال شده و دبیری آن به اتمام رسیده است. 

وی اشاره داشت: با حضور فرهیختگان و اهل قلم شاهد دریافت داستانک ها و آثار فاخری هستیم و آمادگی برگزاری ماهیانه ی نشست های شعرای آیینی و حماسی نیز خواهیم بود. 

اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی توسط انجمن شعر و انجمن ادبیات داستانی

رئیس سازمان بسیج هنرمندان در پایان ضمن تشکر از حضور تمامی ادب دوستان و شعرا به رسم یادگاری با اهدای هدایا و لوح تقدیر از برگزیدگان مسابقه داستانک «شمیم فتح» و داستانک «شوق وصال» سردار شیدایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات