کارشناس مسائل دینی؛

اهل بیت علیهم السلام انواری بودندحول عرش

حجت الاسلام محمد مراد اوستاد گفت:اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام انواری بودند حول عرش ، که به فرمان خداوند باری تعالی به این دنیا نزول کردند.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۹۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله و فرزند گرامیش امام خمینی (ره) و روز مادر جشنی در محل نمازخانه ناحیه با حضور پایوران و نیروهای وظیفه ناحیه عشایری برگزار شد.

در این مراسم جشن باشکوه حجت الاسلام محمد مراد اوستاد با تبریک این میلاد خجسته و روز مادر به بیان گوشه ای از جایگاه و فضایل حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و گفت: اهل بیت عصمت و طهارت لیهم السلام  انواری بودند حول عرش ، که به فرمان خداوند باری تعالی به این دنیا نزول کردند تا دست مخلوقات را گرفته و تا مراتب بالای انسانی سیر دهند و سختی های بسیاری را را دراین مسیر متحمل شدند.

وی بیان داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها در میان این 14 نور مقدس نقش برجسته ای دارد چنانچه در روایات ما آمده است که (ما اهل بیت حجت خدا بر مردم هستیم و مادرمان فاطمه حجت خدا بر ما ) و در جایی دیگر می فرمایند: که ما هر جا به مشکلی برمی خوریم دست به دامان مادرمان صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می شویم .

کارشناس مسائل دینی ادامه داد: در روایات فراوانی از منابع اهل سنت آمده است که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها افضل زنان جهان می باشد و اولین کسی است که وارد بهشت می شود .

حجت الاسلام اوستاد گفت:حضرت زهرا  سلام الله علیها محبوبترین افراد نزد پیامبراکرم صلی الله علیه وآله بود به گونه ای که در تمام عمر هرگاه آن حضرت بر پدر بزرگوارش پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وارد می شد پیامبر رحمت صلی الله علیه وآله تمام قامت جلو  آن حضرت ایستاد و به سمت ایشان می رفتند .

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، پخش نماهنگ و مولودیه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار