در گفتگو با بسیج عنوان شد؛

فعالیت جهادی 7 کارگاه تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از فعالیت جهادی 7 کارگاه تولید ماسک در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۴۴۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا و کمک به قرارگاه مقابله با کرونا، سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز با تمام ظرفیت وارد میدان شده است.

وی افزود: ضدعفونی 380 باب از مساجد، اماکن مذهبی و مدارس استان، و ضدعفونی 830نقطه از معابر و اماکن عمومی، توزیع 3550بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی، توزیع 6700عدد ماسک و دستکش و 2هزار لیتر مواد ضدعفونی، بکارگیری 110گروه جهادی تخصصی (درمانی و بهداشتی) از جمله اقدامات بسیج سازندگی در استان چهارمحال و بختیاری است.

فولادی ادامه داد: یکهزار و 860 نفر از جهادگران بسیجی در راستای مقابله با کرونا در استان چهارمحال و بختیاری فعال شده اند و 6500 نسخه بروشور آموزشی تهیه و توزیع گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره عمومی به 300 نفر و فعال سازی 7 کارگاه دوخت ماسک و تولید 9هزار عدد ماسک از دیگر فعالیت های سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در راستای مقابله با کرونا و همکاری با مسئولین بهداشت و درمان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار