خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

استان همدان در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال دومین استان کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: استان همدان در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال دومین استان کشور است و این نتیجه حرکت جهادی همه مدیران استان است.
کد خبر: ۹۲۳۷۵۶۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

استان همدان در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال دومین استان کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی آزادبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه بنده این افتخار را دارم که به عنوان یک شهروند ملایری باشم، اظهار داشت: شهرستان ملایر جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و خدمات ارزنده‌ای در این شهرستان ارائه شده است که همه اینها نتایج زحمات و همراهی ائمه جمعه، روحانیت، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

وی با بیان اینکه بنده ملایر را هم سنگ زادگاه خود می‌دانم و بیشترین دوران خدمتم در ملایر بوده است، گفت: به فرموده سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی»، برخی فرصت‌ها در تهدیدها به دست می‌آیند که شاید در شرایط عادی نتوان به آن دست یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان ابراز داشت: در مبارزه با کرونا با تمام تلاش‌هایی که شد، ایران عزیز اسلامی توانست شانه به شانه کشورهای پیشرفته دنیا به مبارزه با این ویروس منحوس بپردازد و دنیا به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این زمینه مردم نیز همراهی خوبی داشتند و این انتظار را داریم تا این همراهی ادامه داشته باشد تا گام‌های آخر را نیز به درستی برداریم، ادامه داد: بر اساس گفته وزیر بهداشت استان همدان در بحث غربالگری در سطح کشور پیشتاز است و این موفقیت به خاطر همراهی خوب مردم بوده است.

آزادبخت ابراز داشت: استاندار همدان از سربازی به سرداری رسیده و انسان بسیار توانمند و پر تلاشی است و برنامه‌های مهندس شاهرخی، بسیار کامل و متنوع است و حوزه‌های مختلف را نیز در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با حضور جناب آقای ولدی در ملایر تحول عظیمی ایجاد شد و ایشان فردی توانمند و پیگیر هستند، گفت: ایشان در بحث آمار اشتغال به صورت جدی اعتراض داشتند و آمار اشتغال شهرستان ملایر را بالاتر از این می‌دانند که این نشان از تلاش و پیگیری جدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان تصریح کرد: استان همدان در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال دومین استان کشور است و این نتیجه حرکت جهادی همه مدیران استان است.

وی ادامه داد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و در هر شرایط سختی که پیش می‌آید این مردم هستند که بار سنگین را به دوش می‌کشند و باید مدیران بتوانند به بهترین شکل این مردم را تکریم کنند.

آزادبخت اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال «جهش تولید» نامگذاری شده و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند وظیفه داریم تا در سطح استان از سرمایه‌گذار و تولیدکننده حمایت کافی و جدی‌تری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در استان همدان با تدبیر استاندار همدان سند راهبردی سه ساله تدوین شده است که پس از این کار، وزارت کشور از تمام استانداران خواست تا برنامه سه ساله استان خودشان را تدوین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، با بیان اینکه آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان یک نعمت برای این استان است، گفت: پس از شیوع کرونا همه ائمه جمعه و روحانیت به میدان آمدند در حوزه‌های مختلف به ویژه بحث ضد عفونی معابر فعالیت گسترده‌ای داشتند.

وی با اشاره به انتصابات جدید در شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در جابجایی‌هایی که امروز در شهرستان ملایر انجام می‌شود هیچ فردی را حذف نکرده‌ایم بلکه همه این افراد ارتقاء می‌گیرند و این نشان از تجربه و توانمندی این عزیزان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات