خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن:

معلمان نقش تاثير گذاری در تربيت نيروهای جهادی و انقلابی دارند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن ضمن گراميداشت هفته معلم و هفته عقيدتي سياسي در سپاه، از زحمات معلمان شهرستان بن قدرداني كرد.
کد خبر: ۹۲۳۷۶۲۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن و جمعي از پاسداران اين ناحيه، به مناسبت هفته معلم در اداره آموزش و پرورش و تعدادي از مدارس شهرستان حضور يافته و با اهداي گل و تقدير نامه از زحمات اين عزيزان قدرداني نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن کریمی در اين دیدار گفت: معلمان نقش تاثير گذاري در تربيت نيروهاي جهادي و انقلابي دارند و همين معلمان هستند كه مي توانند فرزندان ما را به بهترين شكل تربيت كنند، زيرا دانش آموزان اكثر اوقات خود را در مدرسه به سر مي برند و معلمان مي توانند الگوي خوبي براي نسل نوجوان و جوان ما در ايفاي نقش در پيشرفت كشور عزيزمان باشند.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: در روزهايي كه با ويروس كرونا درگير هستيم و فرزندان در خانه حضور دارند نقش معلمان براي ما بيشتر آشكار مي شود و ما قدر زحمات و تلاشهاي معلمان را بهتر متوجه مي شويم كه چگونه اين بزرگوران در طول سال تحصيلي براي فرزندان ما زحمت مي كشند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن با شاره به درگذشت يكي از معلمان زحمت كش و مومن اين شهر در اثر سانحه تصادف، گفت: قطعا اين معلم محترم زحمات زيادي را براي فرزندان ما متحمل شده است و همانند شمعي سوخته تا فرزندان ما رشد كنند و مانند پروانه به گرد عزيزان ما گشته تا آنها را با اصول زندگي آشنا سازد و اكنون كه به ديار باقي شتافته است از خداوند متعال مي خواهيم كه او را با پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم ائمه اطهار سلام الله عليهم كه معلمان اصلي بشريت هستند محشور نمايد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار