خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار عنوان کرد

هفته عقیدتی فرصتی برای تقویت تعالی معنوی وافزایش بصیرت در جامعه

مسئول عقیدتی حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت تعالی معنوی وافزایش بصیرت در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۳۷۷۳۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

هفته عقیدتی فرصتی برای تقویت تعالی معنوی وافزایش بصیرت در جامعهترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: این هفته فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت تعالی معنوی و افزایش بصیرت در جامعه است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این هفته اظهار داشت: بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری،  به این نکته اشاره داشتند که برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، کتابخوانی با عنوان «آزادی معنوی» برای بسیجیان و هادیان سیاسی از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول عقیدتی حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار ابراز داشت: نشر کتب و آثار شهید مطهری به صورت مجازی برای پایگاه‌های مقاومت با تاکید بر شناخت شهید مطهری توسط نسل جوان نیز به مناسبت این هفته انجام شد.

وی ادامه داد: دیدار و تقدیر از بسیجیان که با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و با توجه به شعار سال «جهش تولید» در کارگاه تولیدی ماسک و گان شهید «مصطفوی» مشغول به کار هستند و توزیع ماسک رایگان بین دانش‌آموزان طرح بهنام محمدی از دیگر برنامه‌ها است.

ترابی با اشاره به کاشت 10 نهال درخت به نیت شهدای مدافع حرم در فضای سبز بسیج خواهران، گفت: توزیع 17 بسته حمایتی قربانی و پول نقد برای اجاره‌بها و سه مورد کمک هزینه تحصیلی درمجموع به ارزش 40 میلیون ریال برای خانواده‌هایی که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، از اقداماتی بود که به همت بسیجیان این حوزه انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار