فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان خبر داد:

اولین مرحله توزیع بسته های معیشتی در شهرستان کوهبنان آغاز شد

سرهنگ ابراهیمی اظهار داشت : رزمایش مواسات و کمک مومنانه که از سنت های بسیار پسندیده و ارزشمند در دین مبین اسلام است در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۵۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار  روح الله ابراهیمی فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان گفت: بعد از تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا ضمن تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کوهبنان زمینه برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده در شهرستان آغاز شد.

 وی تاکید کرد : رزمایش مواسات و کمک مومنانه که از سنت های بسیار پسندیده و ارزشمند در دین مبین اسلام است در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: در حالی که بیماری کرونا بر کشور سایه انداخته و بر فعالیت های مختلف اثر گذار است کمک های مومنانه کشور را به جنب و جوش انداخت لذا در این روزها در لبیک به پیام ولی امر مسلمین جهان در سراسر کشور شاهد همراهی خوب خیرین و مردم ایران اسلامی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تعداد بسته های توزیع شده از نظر مالی اصلا اهمیتی ندارند در حقیقت مهم خیزش فرهنگ و سیره‌ ی انفاق و همدلی است که بین مردم راه افتاده است.

ابراهیمی ابراز داشت: در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در کوهبنان تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی تصریح نمود: هدف از اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح جامعه ترویج فرهنگ همدلی، همراهی، همکاری ، نوع دوستی ، ایثار و انفاق در ماه مبارک رمضان است که با این حرکت جهادی انسانیت و نوع دوستی در ایران اسلامی به بارزترین مرحله خود رسید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: امیدواریم به لطف خداوند و کمک مسئولین، خیرین ، پایگاه‌های مقاومت و هیات‌های مذهبی بتوانیم سبد کالای معیشتی بیشتری را تهیه و در ایام ولادت باسعادت کریم اهلبیت و شب های قدر توزیع کنیم.

ارسال نظرات