خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

جوهره هدایت و رهبری ویژگی بارز معلمان است

سردار علی محمد اکبری، جوهره هدایت و رهبری در وجود معلمان را از ویژگی های بارز این قشر در جامعه دانست.
کد خبر: ۹۲۳۸۷۳۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری، هفته معلم را تبریک گفته و از زحمات فرهنگیان استان تجلیل کرد.

سردار علی محمد اکبری در جمع پیشکسوتان و معلمان و جامعه تعلیم و تربیت، با گرامیداشت یاد و خاطره 36هزار شهید دانش آموز و 4هزار شهید فرهنگی کشور، و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، هفته معلم را تبریک گفت و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره بازنشستگان سپاه، گفت: شما عزیزانی که 30 سال خدمت صادقانه انجام داده اید، بازنشسته نیستید، بلکه وابستگان و پیشکسوتان اداره آموزش و پرورش هستید.

سردار اکبری، با اشاره به مشارکت فرهنگیان و رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان در امور خیر، اظهار کرد: هرچند شیوع ویروس منحوس کرونا یک سری مشکلاتی برای ما و دنیا ایجاد کرد، اما فرصت هایی را هم بوجود آورد که یکی از این فرصت ها، کار جهادی در آموزش و پرورش بود، که ارتباط با دانش آموزان قطع نشد و با استفاده از فضای مجازی، آموزش دانش آموزان ادامه یافت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر انجام رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه برای باقی گذاشتن خاطراتی خوش در ذهن مردم، خاطرنشان کرد: در استان ما بحمدالله به خوبی مرحله اول و دوم رزمایش انجام شد و رکورد دوره های گذشته در ارتباط با کمک مردم به زلزله زدگان و سیل زدگان زده شد و شاهد هستیم که معلمان عزیز هم کمک های معیشتی و غیرنقدی خوبی انجام دادند که به دست نیازمندان خواهد رسید.

سردار اکبری، جوهره هدایت و رهبری در وجود معلمان را از ویژگی های بارز این قشر در جامعه دانست و گفت: ارتباط و همدلی بسیار خوب بین مجموعه سپاه و آموزش و پرورش وجود دارد که  در سال گذشته طرح های خوبی از جمله؛ طرح شهید بهنام محمدی، طرح شهید فهمیده و اردوهای راهیان نور که سرآمد همه برنامه هاست و کار سنگین و میدانی است با موفقیت اجرا شد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: امروز در جمع شما عزیزان حضور پیداکردم تا ضمن خداقوت قدردانی داشته باشم از همه معلمان عزیز که زحمات بسیار زیادی کشیدند و موفقیت های خوبی را بوجود آوردند.

اجرای سرود، تجلیل از مسئولین کانون های برتر بسیج فرهنگیان و معلمان با اهدای لوح و شاخه های گل از دیگر برنامه های آئین گرامیداشت هفته معلم با حضور سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار