حجت الاسلام گندمی در ناحیه مرکزی یزد:

تدریس آسان وکیفی همراه با مستندات صحیح، از مهمترین ارکان مربیگری است

حجت الاسلام گندم مالمیری در جمع مربیان عقیدتی سیاسی گفت: در یک تدریس خوب ومفید برای مخاطبین ومتربیان، صحیح درس دادن وصحیح گفتن و همراه داشتن مستندات صحیح از مهمترین الزامات مربیگری است؛ باید به کیفیت کار توجه ویژه داشت وتعداد نفرات در کلاس مهم نیست.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۴۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مرکزی یزد در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج گفت: روحیات وتوجه به نوع برخورد‌های شهید، سردار حاج قاسم سلیمانی، ازآبشخور وکانال اعتقادات صحیح واخلاص است که شهدای ما، آن را آموزش وترسیم نمودند وقطعاً مربی، که نقش تربیتی را برعهده دارد باید از چنین منش وسیره‌ای برخوردار باشد.
وی در ادامه تصریح نمود: شهید دانش، برای تدریس مباحث قرآنی، گاهی اوقات، برای دو نفر به شهرستان‌ها می‌رفتند که شاگردان او الان از حافظین ومربیان نمونه استان هستند؛ کیفیت کار در درجه اول باید مورد اهتمام یک مربی برجسته باشد.
وی در پایان با اشاره به شرایط تعلیم وتربیت صحیح گفت: علاوه بر تدریس آسان، سلیس وصحیح، استفاده از معلومات متربیان برای رسیدن به مباحث مجهو بسیار مهم است؛ مربی، باید کلاس را با هم فکری متربیان، کارگاهی و طرفینی اداره کند وبه مخاطبین اجازه بدهد تا با مقدمات به نکته‌های مقصود تدریس برسند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات