نماینده ولی فقیه در مازندران:

کادر درمانی در بحران کرونا استشهادی کار کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اعلام اینکه کادر درمانی در بحران کرونا به بصورت جهادی و استشهادی کار کرد، یادآور شد:‌رهبر معظم انقلاب طبق پیشنهاد وزارت بهداشت با شهید محسوب شدن مدافعان سلامت موافقت کردند.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۸۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تکریم کادر درمانی  مازندران  همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسین مجتبی (ع) شامگاه جمعه ۱۹ اردیبهشت در بیمارستان ولایت ساری برگزار شد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن قدردانی از کادر درمانی مازندران بویژه کادر درمانی ولایت ساری گفت:‌جامعه و نهاد‌ها باید چند بعدی باشد. مثل امام مجتبی (ع) که عبادت، جهاد، خدمت  سخاوت، سخاوت، تقوا، کمک به نیازمندان را باهم داشت.

نماینده، ولی فقیه در مازندران، در ادامه به نکاتی در حوزه سلامت و امنیت اشاره کرد و ادامه داد:‌سلامت و امنیت طبق احادیث دو نعمت برتر خداوند هستند که باید قدردان آن باشیم.

آیت الله لائینی باید به کسانی که در این دوحوزه خدمت می‌کنند کمک شود، خاطر نشان کرد:‌قدردانی فقط کافی نیست  در همین آغاز بحران کرونا اگرمردم به کمک کادر درمانی نمی‌آمدند کادر درمانی نمی‌توانست وظایف خود را به نحوه احسن انجام دهد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا با اعلام اینکه کادر درمانی در بحران کرونا بصورت جهادی و استشهادی کار کرد، یادآور شد:‌رهبر معظم انقلاب طبق پیشنهاد وزارت بهداشت با شهید محسوب شدن  مدافعان سلامت موافقت کردند.

آیت الله لاینی با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی مصداق شهدای امنیت است، یادآور شد:‌بایدخادمان در حوزه سلامت کار را به درستی انجام دهند تا آمار تلفات به کمترین حد ممکن برسد.

به گفته نماینده، ولی فقیه در مازندران  باید حوزه امنیت و سلامت با هم تعامل داشته باشند. او در همین رابطه خواستار شد:‌وزارت بهداشت در حوزه سلامت مراکزی را برای تربیت مجاهدان سلامت تربیت داشته باشد تا روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران در ادامه با تصریح براینکه  مدافعان سلامت و مدافعان امنیت باید قدردان مردم هم باشند، یادآور شد: اگر مردم نبودند  نه درحوزه امنیت توفیق داشتیم و نه در حوزه سلامت.

آیت الله لائینی در پایان با یادآوری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خاطر نشان کرد:‌باید آسیب دیدگان دو حوزه سلامت و امنیت را شناسایی و به آن‌ها کمک کرد. اقشاری که در این ایام دچار مشکل شدند که  کفه سنگین اجرای کمک مومنانه به عهده سپاهیان  است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار