خبرهای داغ:
امام جمعه نطنز :

بسیجیان در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، همايش مشترک ائمه جمعه و جماعت با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه نطنزدر شهرستان نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۴۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز؛سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحيه نطنز در اين همايش ، بسيج را از ضرورت سالم‌ سازي جامعه اسلامي دانست و اظهار کرد: بسيج يک پشتوانه قويي ومستحکمي است که بايد همگان خود را به اين پشتوانه محکم وصل کنند.

خدامیان افتخارآفريني بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي و... را عامل کوري چشم دشمنان نظام برشمرد و گفت: ورود همگاني در پايگاه هاي بسيج دشمنان را نااميد و پشتوانه نظام را محکم‌تر مي کند.

در ادامه حجت الاسلام  و المسسلمین یعقوبی امام جمعه شهر نطنز با بیان اینکه مساجد مهمترين کانون جذب نوجوانان و جوانان مي باشدخاطرنشان کرد: تعامل و همکاري بين فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج، ائمه جماعات و هيات امناي مساجد از ضرورت هاي انکار ناپذير مي باشد که هيچکدام از اين گروه ها نبايد اين ضرورت را فراموش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سپاه و بسیج در امر کمک مومنانه تصريح کرد: برادران بسیجی در این زمینه خوش درخشیدند و توانستند حرکت بزرگی را در راستای فرمایشات ولی امرشان حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) انجام دهند. ان شاء الله که پاداش دنیوی و اخروی این عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ می ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار